• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Activatiekosten draadloos modem

  • Onderwerp starter Onderwerp starter HTiel4001
  • Startdatum Startdatum
H

HTiel4001

Vanwege (waarschijnlijk) regionale problemen werkt de Thomson TWG870 niet goed en wordt het waarschijnlijk overstappen naar het Cisco modem. Aangezien ik 60 euro extra moest betalen voor de wireless optie heb ik toch recht op teruggave van die 60 euro als ik overstap naar de Cisco?

Bijzonder verwarrend allemaal dat 60 euro verhaal. Op de upc site staat bij Fibre 30 een wireless optie en daar krijg je een sitecom router bij, kost je 60 euro extra. Bij Fibre 60 staat vermeld: Nog geen Fiber Power Internet 60, 90 of 120? Dan ontvangt u het draadloos internetmodem gratis in bruikleen, normaal € 60,-. Ik was nog helemaal geen gebruiker dus ook geen 60, 90 of 120. Toch wordt er 60 euro activatiekosten berekend (heb al wel langer digitale tv van upc trouwens). Als dat dan kosten zijn welke je sowieso betaald ongeacht of je nu wireless neemt of niet, laten ze dat dan vermelden op het kostenplaatje als eenmalige kosten. Ondoorzichtig dit.
 
Om mijn eigen vraag maar te beantwoorden, modem is geruild voor de Cisco modem, problemen opgelost en er is minus 60 euro in rekening gebracht voor de wireless optie. Goed geregeld dus.
 
Terug
Bovenaan