H
HTiel4001
Vanwege (waarschijnlijk) regionale problemen werkt de Thomson TWG870 niet goed en wordt het waarschijnlijk overstappen naar het Cisco modem. Aangezien ik 60 euro extra moest betalen voor de wireless optie heb ik toch recht op teruggave van die 60 euro als ik overstap naar de Cisco?
Bijzonder verwarrend allemaal dat 60 euro verhaal. Op de upc site staat bij Fibre 30 een wireless optie en daar krijg je een sitecom router bij, kost je 60 euro extra. Bij Fibre 60 staat vermeld: Nog geen Fiber Power Internet 60, 90 of 120? Dan ontvangt u het draadloos internetmodem gratis in bruikleen, normaal € 60,-. Ik was nog helemaal geen gebruiker dus ook geen 60, 90 of 120. Toch wordt er 60 euro activatiekosten berekend (heb al wel langer digitale tv van upc trouwens). Als dat dan kosten zijn welke je sowieso betaald ongeacht of je nu wireless neemt of niet, laten ze dat dan vermelden op het kostenplaatje als eenmalige kosten. Ondoorzichtig dit.
Bijzonder verwarrend allemaal dat 60 euro verhaal. Op de upc site staat bij Fibre 30 een wireless optie en daar krijg je een sitecom router bij, kost je 60 euro extra. Bij Fibre 60 staat vermeld: Nog geen Fiber Power Internet 60, 90 of 120? Dan ontvangt u het draadloos internetmodem gratis in bruikleen, normaal € 60,-. Ik was nog helemaal geen gebruiker dus ook geen 60, 90 of 120. Toch wordt er 60 euro activatiekosten berekend (heb al wel langer digitale tv van upc trouwens). Als dat dan kosten zijn welke je sowieso betaald ongeacht of je nu wireless neemt of niet, laten ze dat dan vermelden op het kostenplaatje als eenmalige kosten. Ondoorzichtig dit.