• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

activatiecode

  • Onderwerp starter Onderwerp starter paulenangela250
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
P

paulenangela250

4-12-08 mijn installatie pakket gekregen ik was zeer blij eindelijk weer internet.
Echter al snel blijkt dat ik een activatiecode nodig heb om mijn modem te actieveren.
Volgens Ziggo heb ik deze brief 20 -11 al gekregen echter ik heb niets ontvangen.
Hoe krijg ik nu een activatiecode zoder weer een week te wachten.
 
4-12-08 mijn installatie pakket gekregen ik was zeer blij eindelijk weer internet.
Echter al snel blijkt dat ik een activatiecode nodig heb om mijn modem te actieveren.
Volgens ziggo heb ik deze brief 20 -11 al gekregen echter ik heb niets ontvangen.
Hoe krijg ik nu een activatiecode zoder weer een week te wachten.
Bellen en vragen of ze een nieuwe opsturen. Je hebt die code ook nodig om een emailadres aan te maken en zo. Normaal hoor je die inderdaad een tijdje voordat ze je modem opsturen thuis te krijgen, daar staat ook de bevestiging en de datum in wanneer je modem kunt verwachten en zo.
 
Helaas ik ben ong 20 telefoontjes verder en evenveel beloftes, echter geen activatiecode.


ik ben zeer zeer teleurgesteld in ziggo.
 
Eindelijk na een week iemand bij ziggo tegengekomen die wel wat doey voor de klant.
Ik heb nu internet en met de beloofde 20 mbit, nu na 1 dag ziet het er nog steeds goed uit.
Gelukkig ook eens een positieve reaktie over ziggo .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan