P
paulenangela250
4-12-08 mijn installatie pakket gekregen ik was zeer blij eindelijk weer internet.
Echter al snel blijkt dat ik een activatiecode nodig heb om mijn modem te actieveren.
Volgens Ziggo heb ik deze brief 20 -11 al gekregen echter ik heb niets ontvangen.
Hoe krijg ik nu een activatiecode zoder weer een week te wachten.
Echter al snel blijkt dat ik een activatiecode nodig heb om mijn modem te actieveren.
Volgens Ziggo heb ik deze brief 20 -11 al gekregen echter ik heb niets ontvangen.
Hoe krijg ik nu een activatiecode zoder weer een week te wachten.