• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Activatie

  • Onderwerp starter Onderwerp starter you-pc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Y

you-pc

Net mn nieuwe modem aangesloten alles lijkt te werken beahlve dan dat ik een tragische upload lijk te hebben.
Ik heb ge probeerd Activatie met en zonder router in mn browser te tikken maar zonder resultaat.
Weet iemand of dit noodzakelijk is mijn telefoon lijkt werkend te zijn namenlijk
 
Bij @Home hoef je het modem niet (zelf) te activeren. Bij de overstap naar telefonie ontvang je een vooraf geactiveerd modem.

Welke snelheden haal je, en welk pakket heb je besteld? Had je daarvoor ook al (internet van) @Home?
 
Ik haal op dit moment de snelheden van de 12 mbit lijn simpelweg omdat er geen bootfile is voor de 16 mbit in @ home gebied
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan