Activatie modem

Status
Niet open voor verdere reacties.

barterk

Forum Gebruiker
Berichten
1
Op 27 augustus Ziggo Alles-in-een Plus besteld. Ingangsdatum zou 4 september zijn. Op 4 september alles keurig ontvangen en meteen aangesloten. Maar bij het activeren van het modem kreeg ik de melding ‘Activatiecode of wachtwoord onjuist’. Meteen gebeld met de klantenservice, maar na een half uur aan de lijn te hebben gehangen was het nog steeds niet gelukt. De taak zou worden doorgezet en binnen 1-2 werkdagen opgelost zijn.

Na een dag heb ik nog niets gehoord dus ik bel zelf weer. De klantenservice beweert dat ze me hebben gebeld (ook al heb ik geen gemiste oproepen en hebben ze mijn nummer niet, want daar vragen ze later nog naar) met de vraag of er een groene kabel is aangelegd. De vorige bewoners hadden ook internet van Ziggo en hebben het door een monteur van Ziggo laten aanleggen. Bovendien kan ik de groene kabel gewoon zien zitten. Dus dat lijkt me wel. Na een half uur dus weer geen oplossing en de vraag wordt weer doorgezet. Ditmaal naar een specialistische afdeling, die zogenaamd alles op kan lossen binnen 5 werkdagen. Als ik vraag of ik de belkosten terug kan krijgen, dan moet ik maar met een andere afdeling bellen.

Na 4 (!) dagen krijg ik een brief met daarin de vraag om contact op te nemen met de ‘specialistische afdeling’. Zodra ik die bel krijg ik te horen dat ik bij de klantenservice moet zijn, maar dat ze toch wel even willen kijken. Blijkt dat in het systeem staat dat er geen groene kabel ligt en dus kan de bestelling niet door gaan. Als ik vraag waarom de postcodechecker wel aangeeft dat er internet beschikbaar is op mijn adres en hoe het dan kan dat de vorige bewoners wel internet hadden (van Ziggo en aangesloten door een monteur) weten ze het ook niet. Maar ‘het staat nou eenmaal in het systeem’. Er moest iemand langskomen om het te verifiëren. Dezelfde avond nog een keer gebeld. Nu wisten ze inmiddels dat er toch wel een groene kabel ligt, dus er hoeft niemand langs te komen. Op mijn vraag of het dan nu gewoon een kwestie is van het aanpassen van de administratie wordt lacherig gereageerd. ‘Zo simpel is dat niet hoor’. Nou dat lijkt me wel, alleen Ziggo is zo georganiseerd dat het eerst langs 10 afdelingen moet. Hoe lang het gaat duren, kunnen ze me niet zeggen.

Inmiddels zit ik al bijna twee weken zonder internet en niemand bij Ziggo weet wat er aan de hand is en hoe lang het nog gaat duren. Ik wordt steeds van het kastje naar de muur gestuurd en er wordt gewoon glashard gelogen over bepaalde zaken. Hoe lang iets gaat duren weet niemand. :evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan