• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Activatie mislukt

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Canedje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
C

Canedje

Ik heb vandaag mijn installatiepakket all in 1 binnengekregen.
Hardware geinstalleerd.
Daarna geprobeerd mijn modem te activeren.
Na activatiecode en wachtwoord op te hebben gegeven (uit de brief)werd om een inlognaam (e-mail adres) en nieuw wachtwoord gevraagd.
Die heb ik ingegeven en worden geaccepteerd, ik ga naar de volgende stap. Vervolgens bij de volgende stap moet ik opnieuw dit nieuwe net opgegeven inlognaam en wachtwoord opgeven.
Die worden nu niet meer geaccepteerd en ik kan mijn activatie dus niet afmaken. Ik weet zeker dat ik het goede wachtwoord en inlognaam heb ingevoerd. Ik heb modem verschillende malen gereset e.d. Helaas zonder resultaat.
Na het bellen van de helpdesk krijg ik te horen dat telefonisch niks gecorrigeerd kan worden en ik pas dinsdag een monteur krijg. Bestaat er een manier waardoor ik mijn activatie opnieuw kan uitvoeren? (de oude verwijderen of zo?)
Of moet ik echt wachten tot dinsdag :sad:.
Ik ben redelijk handig met computers zullen we maar zeggen.
Ik heb dus geen enkele verbinding met internet of telefonie oid.
alle bovenste lampjes op de motorola branden en tel1 lampje knippert.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Probeer het origenele wachtwoord en gebruikersnaam nog eens, het kan zijn dat het nieuwe eerst geactiveerd moet worden. Vaak werkt het oude nog wel en kan je gewoon door gaan. Als dit werkt kan je het gebruikersnaam ect, altijd binnen mijn Ziggo nog weer aanpassen

Het activatieproces heb ik zelf niet gehad, daar alles bij mij voor die tijd al bij ziggo was gedaan. dus werkte alles meteen bij aansluiten.
 
Bedankt voor je reactie.
Ik heb echter geen oud login en wachtwoord, dit is de eerste keer dat ik me aanmeld.
 
Bedankt voor je reactie.
Ik heb echter geen oud login en wachtwoord, dit is de eerste keer dat ik me aanmeld.


Werkt de inloggegevens niet meer uit je welkomsbrief?. Hoewel bij mij alles werkte bij aansluiting, had ik toch problemen met de nieuwe inlogcodes. anders zit er niets op dan een belletje vrees ik
 
inlognaam is toch emailadres zonder @quicknet(ziggo)?
of is dat alleen als je op de site inlogt?
 
De tweede keer de inloggegevens uit de brief inkloppen, niet je e-mail adres en zelf bedacht wachtwoord.
 
De tweede keer de inloggegevens uit de brief inkloppen, niet je e-mail adres en zelf bedacht wachtwoord.

heeft iemand dit al geprobeerd?
ik heb vorige week een huis gekocht
en van te voren al internet en tv aangevraagt
helaas de welkomsbrief met code niet gekregen omdat de brievenbus dicht zat
gister gebeld en gewoon netjes de activatie code en wachtwoord gehad

alleen (zoals ts) blijft hij zeggen dat het wachtwoord (bij het aanmaken van de email) niet goed is
ik heb dus nu alleen overdag, op m'n werk, mail
en vind het jammer als ik weer een avond zonder internet zit
 
alleen (zoals ts) blijft hij zeggen dat het wachtwoord (bij het aanmaken van de email) niet goed is
ik heb dus nu alleen overdag, op m'n werk, mail
en vind het jammer als ik weer een avond zonder internet zit

Welk wachtwoord is 'niet goed' ?
Kan het zijn dat bedoeld wordt dat het wachtwoord wat je kiest voor je email-account niet voldoet aan de veiligheids-eisen ?
Ik dacht dat er minimaal een cijfer en een leesteken in moet zitten of zoiets. Als je een nieuwe email-account aanmaakt of je wachtwoord voor de email wilt wijzigen krijg je namelijk ook zo'n melding. Als je een wachtwoord kiest wat wel voldoet gaat dat goed.
Misschien is dit het probleem en kun je daarom de activatie niet afmaken maar klopt je activatie code en wachtwoord wel. (afhankelijk welke foutmelding je krijgt)

Ik zou denken als je activatiecode/wachtwoord niet klopt je helemaal niet in activatie zou kunnen komen.
 
ik zou ook denken dat ik niet eens bij het aanmaken van een email zou komen, als de activatie code en pasword niet zou kloppen

ik heb vanalles geprobeerd als wachtwoord (totdat er stond "zeer veilig") maar bleef de melding houden dat het wachtwoord niet goed was

de vrouw die ik aan de telefoon had heeft mij die codes gegeven, dus het lijkt me wel dat zij die goed voor gelezen heeft 2x
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan