C
Canedje
Ik heb vandaag mijn installatiepakket all in 1 binnengekregen.
Hardware geinstalleerd.
Daarna geprobeerd mijn modem te activeren.
Na activatiecode en wachtwoord op te hebben gegeven (uit de brief)werd om een inlognaam (e-mail adres) en nieuw wachtwoord gevraagd.
Die heb ik ingegeven en worden geaccepteerd, ik ga naar de volgende stap. Vervolgens bij de volgende stap moet ik opnieuw dit nieuwe net opgegeven inlognaam en wachtwoord opgeven.
Die worden nu niet meer geaccepteerd en ik kan mijn activatie dus niet afmaken. Ik weet zeker dat ik het goede wachtwoord en inlognaam heb ingevoerd. Ik heb modem verschillende malen gereset e.d. Helaas zonder resultaat.
Na het bellen van de helpdesk krijg ik te horen dat telefonisch niks gecorrigeerd kan worden en ik pas dinsdag een monteur krijg. Bestaat er een manier waardoor ik mijn activatie opnieuw kan uitvoeren? (de oude verwijderen of zo?)
Of moet ik echt wachten tot dinsdag
.
Ik ben redelijk handig met computers zullen we maar zeggen.
Ik heb dus geen enkele verbinding met internet of telefonie oid.
alle bovenste lampjes op de motorola branden en tel1 lampje knippert.
Hardware geinstalleerd.
Daarna geprobeerd mijn modem te activeren.
Na activatiecode en wachtwoord op te hebben gegeven (uit de brief)werd om een inlognaam (e-mail adres) en nieuw wachtwoord gevraagd.
Die heb ik ingegeven en worden geaccepteerd, ik ga naar de volgende stap. Vervolgens bij de volgende stap moet ik opnieuw dit nieuwe net opgegeven inlognaam en wachtwoord opgeven.
Die worden nu niet meer geaccepteerd en ik kan mijn activatie dus niet afmaken. Ik weet zeker dat ik het goede wachtwoord en inlognaam heb ingevoerd. Ik heb modem verschillende malen gereset e.d. Helaas zonder resultaat.
Na het bellen van de helpdesk krijg ik te horen dat telefonisch niks gecorrigeerd kan worden en ik pas dinsdag een monteur krijg. Bestaat er een manier waardoor ik mijn activatie opnieuw kan uitvoeren? (de oude verwijderen of zo?)
Of moet ik echt wachten tot dinsdag
.Ik ben redelijk handig met computers zullen we maar zeggen.
Ik heb dus geen enkele verbinding met internet of telefonie oid.
alle bovenste lampjes op de motorola branden en tel1 lampje knippert.
Laatst bewerkt door een moderator: