A
arruk
Zaterdag 26 april heb ik het installatiepakket aangeschaft bij Expert met kortingsbon van € 329,00. Uiteraard is daarbij het Interactief Totaal pakket afgesloten.
Thuis heb ik de versterker geplaatst en de decoder geinstalleerd en de ontvangst is 100% en deze werkt dus goed.
Ook heb ik Interactieve TV geinstalleerd, maar dit werkt nog niet.
Installatie start wel en loopt tot 50% door. Daarna volgt de melding dat e.e.a. op de achtergrond verder zal lopen. Ik krijg overigens ook geen scherm om aan te melden met klantgegevens.
Moet Ziggo e.e.a. nog activeren en hoe lang duurt dit gemiddeld vanuit Ziggo?
Groeten Paul.
Thuis heb ik de versterker geplaatst en de decoder geinstalleerd en de ontvangst is 100% en deze werkt dus goed.
Ook heb ik Interactieve TV geinstalleerd, maar dit werkt nog niet.
Installatie start wel en loopt tot 50% door. Daarna volgt de melding dat e.e.a. op de achtergrond verder zal lopen. Ik krijg overigens ook geen scherm om aan te melden met klantgegevens.
Moet Ziggo e.e.a. nog activeren en hoe lang duurt dit gemiddeld vanuit Ziggo?
Groeten Paul.
