A
antoniong
Is er geen mogelijkheid om een actie te beginnen tegen het verplichte gebruik van de mediabox?
Ik heb er geen enkel probleem mee om te moeten betalen voor digitale TV maar wil wel de vrijheid hebben om of zelf een decoder te kunnen kopen of simpeler de ingebouwde DVB-C tuner te kunnen gebruiken.
Ziggo en Digitenne laten je geheel vrij hoe je het doet. Ook hebben veel mensen geen enkele behoefte aan "On Demand".
Temeer daar UPC een feitelijke monopoliepositie bekleed zou er gewoon vrijheid moeten zijn. Het zou ook verstandig van ze zijn want er komt een dag dat ze anderen op de kabel moeten toelaten en dan komt er een grote uitstroom.
Ik heb er geen enkel probleem mee om te moeten betalen voor digitale TV maar wil wel de vrijheid hebben om of zelf een decoder te kunnen kopen of simpeler de ingebouwde DVB-C tuner te kunnen gebruiken.
Ziggo en Digitenne laten je geheel vrij hoe je het doet. Ook hebben veel mensen geen enkele behoefte aan "On Demand".
Temeer daar UPC een feitelijke monopoliepositie bekleed zou er gewoon vrijheid moeten zijn. Het zou ook verstandig van ze zijn want er komt een dag dat ze anderen op de kabel moeten toelaten en dan komt er een grote uitstroom.
