• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

actie chello telefoontje

P

padjeII

Kreeg ik zonet een telefoontje van UPC. Ik, hallo met Patrick. Die meneer, goedendag, met UPC. Volgens mij gegevens heeft u een jaar lang PLUS chello internet mogen gebruiken tegen de prijs van chello CLASSIC. Die actie heeft u van ons gehad en wij willen graag weten wat u hiervan vond na een jaar gebruik :o :o :o

Ehm, ik gaf aan dat ik al heel lang PLUS gebruikte tegen het normale PLUS tarief en NIET tegen het CLASSIC tarief. De man was verbaasd dat hij wel die gegevens had. Ik gaf aan geen actie te hebben gehad..behalve dan een pakket chello plus/analoge tel. en upc digital tv.

Ik kopte meteen in door te vragen waarom bestaande klanten altijd achter NIEUWE klanten aan moeten lopen. Dit ivm dat ik nu als zeer lange klant van UPC met alle produkten van ze...enige tijd terug EXTREME heb genomen en dat dat nog niet in een pakket zit of is te verwerken en daarbij dat analoge tel. van UPC nog niet om te zetten is naar dig. telefonie bij UPC, dus mensen zoals ik die een duo of trio pakket hadden,
alle produkten weer los moeten betalen, dus weg voordelen en meer betalen...

Deze man gaf aan dat dit inderdaad het geval was en deelde de mening dat niet helemaal eerlijk was, maar gaf ook aan dat bestaande gebruikers een super stunt kunnen gaan verwachten..

Hij gaf ook aan dat UPC zijn klantenbestand wil laten groeien door nieuwe klanten te werven en bestaande klanten te behouden. Mi dus de oude aan het lijntje houden en nieuwe er snel bij werven.


Ben benieuwd wat die actie betreft.. maar wel weer een teken dat de info intern danwel extern bij UPC niet goed verloopt.
 
Ik wacht al ruim een jaar op een super stunt van upc voor bestaande klanten.
Er werd al een super aktie voor bestaande klanten aangekondigd toen je een gratis tv-kaart bij een nieuw abbonement kreeg.

De enige actie die ik tot nu toe gezien heb is dat bij elke wijziging je een nieuw jaar contract krijgt die je niet meer per maand kan opzeggen.

Wil ik een nieuw contrat aangaan met de nieuwe voorwaarden moet er toch wel een verekte Super aanbieding komen. Want zodra er eind juli 20Mb connectiies voor 40 euro's je om de oren gaan vliegen wil je nog wel weg kunnen, en niet nu vast zitten aan een 80 euro abo dat het zelfde aanbiedt.
 
Ook net gebeld en wij hebben wel de actie een jaar Plus voor de prijs van Classic. Ook aangegeven dat ik het erg oneerlijk vond dat nieuwe abonnees een veel voordeliger pakket kunnen afsluiten en bestaande abonnees steeds achtergesteld worden en nu veel meer moeten betalen elke maand (voor een heel pakket, maar ook bijv. digitale TV voor 5 euro ipv 15). Ook overgang van analoge naar digitale telefonie en downgrade kost allemaal weer geld. De medewerker gaf aan dat het wel mogelijk was om het pakket min. twee maanden van tevoren op te zeggen en daarna een nieuw pakket aan te vragen. Ook gaf hij aan dat er voor bestaande klanten ook interessante aanbiedingen komen en dat iedereen daar persoonlijk bericht van krijgt. We zullen het wel weer zien....
 
Terug
Bovenaan