padjeII
Forum Gebruiker
- Berichten
- 374
Kreeg ik zonet een telefoontje van UPC. Ik, hallo met Patrick. Die meneer, goedendag, met UPC. Volgens mij gegevens heeft u een jaar lang PLUS chello internet mogen gebruiken tegen de prijs van chello CLASSIC. Die actie heeft u van ons gehad en wij willen graag weten wat u hiervan vond na een jaar gebruik

Ehm, ik gaf aan dat ik al heel lang PLUS gebruikte tegen het normale PLUS tarief en NIET tegen het CLASSIC tarief. De man was verbaasd dat hij wel die gegevens had. Ik gaf aan geen actie te hebben gehad..behalve dan een pakket chello plus/analoge tel. en upc digital tv.
Ik kopte meteen in door te vragen waarom bestaande klanten altijd achter NIEUWE klanten aan moeten lopen. Dit ivm dat ik nu als zeer lange klant van UPC met alle produkten van ze...enige tijd terug EXTREME heb genomen en dat dat nog niet in een pakket zit of is te verwerken en daarbij dat analoge tel. van UPC nog niet om te zetten is naar dig. telefonie bij UPC, dus mensen zoals ik die een duo of trio pakket hadden,
alle produkten weer los moeten betalen, dus weg voordelen en meer betalen...
Deze man gaf aan dat dit inderdaad het geval was en deelde de mening dat niet helemaal eerlijk was, maar gaf ook aan dat bestaande gebruikers een super stunt kunnen gaan verwachten..
Hij gaf ook aan dat UPC zijn klantenbestand wil laten groeien door nieuwe klanten te werven en bestaande klanten te behouden. Mi dus de oude aan het lijntje houden en nieuwe er snel bij werven.
Ben benieuwd wat die actie betreft.. maar wel weer een teken dat de info intern danwel extern bij UPC niet goed verloopt.



Ehm, ik gaf aan dat ik al heel lang PLUS gebruikte tegen het normale PLUS tarief en NIET tegen het CLASSIC tarief. De man was verbaasd dat hij wel die gegevens had. Ik gaf aan geen actie te hebben gehad..behalve dan een pakket chello plus/analoge tel. en upc digital tv.
Ik kopte meteen in door te vragen waarom bestaande klanten altijd achter NIEUWE klanten aan moeten lopen. Dit ivm dat ik nu als zeer lange klant van UPC met alle produkten van ze...enige tijd terug EXTREME heb genomen en dat dat nog niet in een pakket zit of is te verwerken en daarbij dat analoge tel. van UPC nog niet om te zetten is naar dig. telefonie bij UPC, dus mensen zoals ik die een duo of trio pakket hadden,
alle produkten weer los moeten betalen, dus weg voordelen en meer betalen...
Deze man gaf aan dat dit inderdaad het geval was en deelde de mening dat niet helemaal eerlijk was, maar gaf ook aan dat bestaande gebruikers een super stunt kunnen gaan verwachten..
Hij gaf ook aan dat UPC zijn klantenbestand wil laten groeien door nieuwe klanten te werven en bestaande klanten te behouden. Mi dus de oude aan het lijntje houden en nieuwe er snel bij werven.
Ben benieuwd wat die actie betreft.. maar wel weer een teken dat de info intern danwel extern bij UPC niet goed verloopt.