• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Actie 3-in-1 DTV pakket met Cisco 8455DVB plotseling onbekend

  • Onderwerp starter Onderwerp starter chrispy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
C

chrispy

16 september 2008 heb ik via de Ziggo website het actiepakket 3-in-1 DTV met interactieve TV en de Cisco 8455DVB besteld, korting 128,95 EUR(Van 428.95 voor 300 EUR).

Binnen een week kreeg ik een nieuwe maandfactuur, waar niets over de Cisco op stond maar naar 3 belpogingen toch maar even afgewacht. 10 oktober jl ontving ik een Humax, meteen gebeld en na 20 minuten wachten telefoniste gesproken. Ze vertelde niets van de actie te weten en ook geen bestelling in het systeem kon vinden. Inruil van de Humax voor de Cisco met bijbetaling van 300 EUR was onmoglijk. Deze actie was niet bekend.

Heeft iemand dezelfde ervaring of ligt het aan mij?
 
Ik weet niet beter dan dat deze actie er nooit geweest is.

Heb zelf ook Alles-in-1 met de Cisco besteld en mij is uitdrukkelijk en herhaaldelijk gemeld toen dat de 128,95 korting NIET gold op de Cisco. Alleen op de Samsung decoders (HD en SD PVR) gold de korting. Zo stond het toen ook op de website. Gek dus ook dat je het via de website ooit zo hebt kunnen bestellen. Heb het toen geprobeerd, maar de optie was er domweg niet.

Heb zelf daarom gratis de Humax SD decoder als tweede decoder genomen als alternatief.

Ik vrees dus dat jouw ongetwijfeld toen anders verteld is bij het bestellen maar dat het klopt dat de actie nooit bestaan heeft voor de Cisco.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan