C
chrispy
16 september 2008 heb ik via de Ziggo website het actiepakket 3-in-1 DTV met interactieve TV en de Cisco 8455DVB besteld, korting 128,95 EUR(Van 428.95 voor 300 EUR).
Binnen een week kreeg ik een nieuwe maandfactuur, waar niets over de Cisco op stond maar naar 3 belpogingen toch maar even afgewacht. 10 oktober jl ontving ik een Humax, meteen gebeld en na 20 minuten wachten telefoniste gesproken. Ze vertelde niets van de actie te weten en ook geen bestelling in het systeem kon vinden. Inruil van de Humax voor de Cisco met bijbetaling van 300 EUR was onmoglijk. Deze actie was niet bekend.
Heeft iemand dezelfde ervaring of ligt het aan mij?
Binnen een week kreeg ik een nieuwe maandfactuur, waar niets over de Cisco op stond maar naar 3 belpogingen toch maar even afgewacht. 10 oktober jl ontving ik een Humax, meteen gebeld en na 20 minuten wachten telefoniste gesproken. Ze vertelde niets van de actie te weten en ook geen bestelling in het systeem kon vinden. Inruil van de Humax voor de Cisco met bijbetaling van 300 EUR was onmoglijk. Deze actie was niet bekend.
Heeft iemand dezelfde ervaring of ligt het aan mij?