• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Achterlijk hoog bedrag

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Donnerd
  • Startdatum Startdatum
D

Donnerd

Mijn introductie aanbieding zal stoppen rond 31 mei 2013 en wat doet UPC?
Juist na alle ellende met Horizon waardoor ik pas geleden nog zelfs een week bijna alle zenders met problemen kon bekijken (happeren/blokkerig beeld) wegens te hoog aanvoer signaal (78 punten ofzoiets) komt UPC met een pakket waarvoor ik 81 euro per maand zou gaan betalen om zo alle zenders die ik nu heb te blijven ontvangen.
Ik wist dat UPC dom bezig was wegens Horizon... maar dit slaat echt alles.
Dan maar geen HD/Film1 meer... ga wel vaker voor de downloads kiezen.
 
Welk abonnement komt UPC dan mee?
Die van 100Mb/s waar Film1 al bij inzit? Het zit je niet mee hè... al die rare absurde dingen bij UPC.
 
Creative Solution zei:
Welk abonnement komt UPC dan mee?
Die van 100Mb/s waar Film1 al bij inzit? Het zit je niet mee hè... al die rare absurde dingen bij UPC.

Dit slaat toch ook nergens op? Film1 is altijd een extra geweest en nu douwen ze het standaard in het pakket. Ik wil best overstappen naar power maar ik wil helemaal geen Film1!
Dus dit pakket min de 15 euro wat ze voor Film1 vragen.

Ik heb ook deze "aanbieding" gehad maar als het zo moet stap ik toch lekker over naar glas?
 
zackary zei:
Ik heb ook deze "aanbieding" gehad maar als het zo moet stap ik toch lekker over naar glas?

Ga je toch lekker :) Niemand houdt je tegen. Alleen 'vreemd' dat mensen altijd dingen zeggen, maar meestal nooit doen... toch dat beetje korting willen bemachtigen?
 
Echt wel hoor. De aansluiting zit hier nu twee jaar in de kast, maar ik ben tot nu toe tevreden geweest met UPC. En omdat upc goedkoper was dan glas. Maar als ik maandelijks over de 80 euro ga is het voordeel met glas verdwenen.

Ik zal vd week wel es bellen, en er goed over nadenken.
Wat me niet aanstaat is dat film1 door mn strot gedouwd wordt.
 
Hoeveel kostte je abonnement voordat je Horizon nam?
Toch een beetje teveel gewend aan de Horizonkorting?
 
Was zo rond de 65 euro pm. Nu 53 en na de korting 68 pm incl. bellen onbeperkt.
Mooi bedrag mijns inziens, en om dan nog 13 euro hoger te gaan zitten heb ik geen trek in.
 
zackary zei:
Was zo rond de 65 euro pm. Nu 53 en na de korting 68 pm incl. bellen onbeperkt.
Mooi bedrag mijns inziens, en om dan nog 13 euro hoger te gaan zitten heb ik geen trek in.

Ff vrage of webcare een mooi prijsje kan maken.. Ik heb power met alles voor 70 :-)
 
Ga je toch lekker Niemand houdt je tegen. Alleen 'vreemd' dat mensen altijd dingen zeggen, maar meestal nooit doen... toch dat beetje korting willen bemachtigen?
Mijn abbo is hierdoor inderdaad iets omlaag gegaan, maar had niet voorzien dat ik de onderstaande problemen zou krijgen;
  • Vastlopende docoder
  • Opnames die in de planning staan niet verwijderbaar zijn
  • Defecte decoder die ineens niet omruilbaar is, maar wel voldoende in de UPC winkels aanwezig zijn.
  • Storing in het ontvangst van meerdere zenders.
Maar zou dan dus wel moeten blijven dokken voor service waar ik niet eens een 3 als cijfer zou geven?
Denk maar niet dat de helpdesk mij goed geholpen heeft... heb ze vaak terug moeten bellen, zelfs via mobiel en makkelijk vergoeden? Nee!

Hoeveel kostte je abonnement voordat je Horizon nam?
Toch een beetje teveel gewend aan de Horizonkorting?
rond de €65,- en nu rond de €55,- dus nee... die korting ben ik niet aan gewend omdat ik altijd wist dat die zenders ooit weer zouden verdwijnen.

Maar doordat UPC mij zo slecht behandeld... heb ik geen zin om meer dan €80,- per maand neer te leggen.
Dat zou dan op jaar basis €81,-*12=€972,- zijn.

Meer betalen voor extra zenders, vind ik logisch... maar zulke bedragen... nee... ik ben jong en zelfs ik schrok me dood van dat bedrag.
 
Terug
Bovenaan