D
Donnerd
Mijn introductie aanbieding zal stoppen rond 31 mei 2013 en wat doet UPC?
Juist na alle ellende met Horizon waardoor ik pas geleden nog zelfs een week bijna alle zenders met problemen kon bekijken (happeren/blokkerig beeld) wegens te hoog aanvoer signaal (78 punten ofzoiets) komt UPC met een pakket waarvoor ik 81 euro per maand zou gaan betalen om zo alle zenders die ik nu heb te blijven ontvangen.
Ik wist dat UPC dom bezig was wegens Horizon... maar dit slaat echt alles.
Dan maar geen HD/Film1 meer... ga wel vaker voor de downloads kiezen.
Juist na alle ellende met Horizon waardoor ik pas geleden nog zelfs een week bijna alle zenders met problemen kon bekijken (happeren/blokkerig beeld) wegens te hoog aanvoer signaal (78 punten ofzoiets) komt UPC met een pakket waarvoor ik 81 euro per maand zou gaan betalen om zo alle zenders die ik nu heb te blijven ontvangen.
Ik wist dat UPC dom bezig was wegens Horizon... maar dit slaat echt alles.
Dan maar geen HD/Film1 meer... ga wel vaker voor de downloads kiezen.
Niemand houdt je tegen. Alleen 'vreemd' dat mensen altijd dingen zeggen, maar meestal nooit doen... toch dat beetje korting willen bemachtigen?