• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Achterhalen of Chello plat lag!?

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

rd

Vanmiddag rond 3 uur kon ik niet meer internetten. Ik bel de helpdesk van Chello en vraag of Chello plat ligt. Antwoord: Ja, chello ligt plat. Ik vertel ze vervolgens dat ik op maandag avond en op dinsdagavond rond12 uur ook niet kon internetten. Lag Chello toen ook plat? Daar kon de helpdesk geen antwoord op geven.
Mijn vraag is nu kan ik op de een of andere manier achterhalen of chello uit de lucht is geweest? Houden ze ergens een logboek bij en kun je dat inzien?
 
er zijn dacht ik sites die om de x minuten een ping sturen naar een netwerk om downtime te meten. Een adres heb ik zo 123 niet, heb het in een blad zien staan.
 
Chello lag hier ook geruime tijd plat...vanaf vannacht tot vanavond. 2x gemaild naar chello en die gasten maar beweren dat het aan mij ligt :s

Dus ben maar ff bij bekenden na gaan vragen en bij hun lag het ook plat. Dus dat is de makkelijkste manier denk ik om er achter te komen.
 
Bij een kennis navragen doe ik natuurlijk ook.
Omdat er van tijd tot tijd zoveel klachten zijn, dacht ik dat er misschien sites zouden zijn die de uptime/downtime exact bijhouden. Zoals FireFly hierboven aangeeft
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan