M
mseegers
Ik heb ooit alles-in-1 aangevraagd, zonder nummerportering vanaf KPN. Ik heb nu dus een nieuw nummer van Ziggo (vh. multikabel) plus nog mijn oude abonnement van KPN (analoog). Nu zou ik van mijn KPN-abonnement af willen en mijn nummer overzetten naar Ziggo. Voordat ik telefonie bij Ziggo bestelde, heb ik geinformeerd of dat mogelijk zou zijn.
Op een e-mail aan de klantenservice kreeg ik als antwoord dat dat inderdaad kon, maar dat ze dan eerst mijn ziggo-telefonie moeten "ontbundelen" en opzeggen en vervolgens de bundel opnieuw moeten aanvragen. Dan kan mijn nummer geporteerd worden.
Zijn er mensen die dit al eens meegemaakt hebben? Ik ben namelijk benieuwd of dit inderdaad zo ingewikkeld moet. Toen ik hier de eerste keer naar informeerde kreeg ik het idee dat het slechts een formaliteit zou zijn en met een eenvoudig formuliertje geregeld kon worden.
Ook ben ik huiverig om er überhaupt aan te beginnen, omdat ik op dit forum nogal veel problemen lees die te maken hebben met portering!
Op een e-mail aan de klantenservice kreeg ik als antwoord dat dat inderdaad kon, maar dat ze dan eerst mijn ziggo-telefonie moeten "ontbundelen" en opzeggen en vervolgens de bundel opnieuw moeten aanvragen. Dan kan mijn nummer geporteerd worden.
Zijn er mensen die dit al eens meegemaakt hebben? Ik ben namelijk benieuwd of dit inderdaad zo ingewikkeld moet. Toen ik hier de eerste keer naar informeerde kreeg ik het idee dat het slechts een formaliteit zou zijn en met een eenvoudig formuliertje geregeld kon worden.
Ook ben ik huiverig om er überhaupt aan te beginnen, omdat ik op dit forum nogal veel problemen lees die te maken hebben met portering!
.