- Berichten
- 15
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Of het nu 1, 2 of 3 jaar al zo is, ik weet het niet meer. Hoe dan ook, ik kom ACCOUNTBEHEER niet meer in.
Concreet betekent dit dat ik geen e-mailadressen kan wijzigen, verwijderen of nieuwe kan toevoegen.
Nu was het e.e.a. geen probleem wat niet te omzeilen viel maar ik zou na al die jaren weleens een keer de boel willen opschonen.
Ik weet dat er meer mensen zijn met dit probleem maar een oplossing? Nee.
Oh, en natuurlijk gebruik ik de goede gebruikersnaam en het juiste wachtwoord. (UPC mailt me het toe als ik er om vraag)
Concreet betekent dit dat ik geen e-mailadressen kan wijzigen, verwijderen of nieuwe kan toevoegen.
Nu was het e.e.a. geen probleem wat niet te omzeilen viel maar ik zou na al die jaren weleens een keer de boel willen opschonen.
Ik weet dat er meer mensen zijn met dit probleem maar een oplossing? Nee.
Oh, en natuurlijk gebruik ik de goede gebruikersnaam en het juiste wachtwoord. (UPC mailt me het toe als ik er om vraag)