E
EosFreak
Vanmorgen de pc opgestart, klik IE en kom op de site terecht om aan te melden. Gebruikersnaam en wachtwoord ingevuld en krijg de melding dat gebruikersnaam of wachtwoord niet overeen komt. Kom vanavond thuis, pc weer opgestart en kom weer op dezelfde pagina terecht. Verkeerde gebruikersnaam of wachtwoord. 3x gebeld met chello omdat de eerste 2 geen idee hadden. De derde kwam er na een half uur achter dat mijn account om onverklaarbare redenen verdwenen was, het moet toch echt niet gekker worden! Is dit ook iets wat vaker voorkomt en wat kan de oorzaak daarvan zijn?
.