John-Doe
Forum Gebruiker
- Berichten
- 16
Gisteren kwam ik thuis en had geen internet meer. Na eerst de gebruikelijke stappen (modem resetten eveneens de router e.d.) doorgelopen te hebben heb ik de helpdesk maar eens gebeld.
Daar heb ik 1 uur mee aan de telefoon gezeten in 2 sessies, maar ook die kon mij niet helpen want mijn account bestond niet.
Ik moest maar wachten tot vandaag ergens in de middag en dan zou het wel weer werken
Toen ik vandaag mijn pc opstarte en mezelf maar eens probeerde te registreren op 62.179.105.55 toen werkte het ineens weer.
Oke tot zover was er nog niet veel aan de hand.
Toen bleek dat alle aliassen verwijdert waren.
Ook geen probleem zou je zeggen, want dan maak je die gewoon opnieuw aan.
Helaas was het e-mailadres dat ik voor zowel zakelijk als persoonlijk verkeer veel gebruik niet meer aan te maken omdat er een - in staat, en dat wordt al sinds 1.5 jaar niet meer ondersteund.
Ik weer bellen natuurlijk (weer 1 uur aan de telefoon gehangen a 10 cent per minuut), en nadat ik tig maal ben doorverbonden en twee maal de verbinding vanaf de UPC kant werd verbroken, kreeg ik iemand van de helpdesk aan de telefoon die mij vertelde dat ik 48 uur na uitvallen van mijn account het nog maar eens moet proberen. Ondanks dat de - in het adres niet geaccepteerd wordt.
Ik zie het zwaar in, want twee andere personen bij UPC vertelde mij al dat dat niet meer mogelijk is een e-mailadres met een - er in.
Dit gaat mij veel ellende en geld kosten, en het enige dat de "dame" aan de telefoon kon zeggen was "ik kan u hier niet mee helpen meneer, het is nou eenmaal zo".
Ben nu druk aan het kijken of ik een alternatief op ons nieuwe adres kan krijgen (verhuizen binnenkort), want dit amateuristische gedoe wens ik niet meer.
Daar heb ik 1 uur mee aan de telefoon gezeten in 2 sessies, maar ook die kon mij niet helpen want mijn account bestond niet.
Ik moest maar wachten tot vandaag ergens in de middag en dan zou het wel weer werken

Toen ik vandaag mijn pc opstarte en mezelf maar eens probeerde te registreren op 62.179.105.55 toen werkte het ineens weer.
Oke tot zover was er nog niet veel aan de hand.
Toen bleek dat alle aliassen verwijdert waren.
Ook geen probleem zou je zeggen, want dan maak je die gewoon opnieuw aan.
Helaas was het e-mailadres dat ik voor zowel zakelijk als persoonlijk verkeer veel gebruik niet meer aan te maken omdat er een - in staat, en dat wordt al sinds 1.5 jaar niet meer ondersteund.
Ik weer bellen natuurlijk (weer 1 uur aan de telefoon gehangen a 10 cent per minuut), en nadat ik tig maal ben doorverbonden en twee maal de verbinding vanaf de UPC kant werd verbroken, kreeg ik iemand van de helpdesk aan de telefoon die mij vertelde dat ik 48 uur na uitvallen van mijn account het nog maar eens moet proberen. Ondanks dat de - in het adres niet geaccepteerd wordt.
Ik zie het zwaar in, want twee andere personen bij UPC vertelde mij al dat dat niet meer mogelijk is een e-mailadres met een - er in.
Dit gaat mij veel ellende en geld kosten, en het enige dat de "dame" aan de telefoon kon zeggen was "ik kan u hier niet mee helpen meneer, het is nou eenmaal zo".
Ben nu druk aan het kijken of ik een alternatief op ons nieuwe adres kan krijgen (verhuizen binnenkort), want dit amateuristische gedoe wens ik niet meer.