Access Manager for Web

andres

Forum Gebruiker
Berichten
2
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Als ik in de nieuwe Ziggo factuur op de knop inloggen druk, word ik gestuurd naar een blanko bladzijde met links bovenin "Access Manager for Web" en de vermelding : "Anmeldung" en kan ik mijn inloggegevens invullen, i.p.v. naar de Ziggo site gestuurd te worden. Dit werkt wel maar is niet de bedoeling. Heb dit sinds een dag of 3. Wie weet raad.
 
Cache legen cookies verwijderen.

en probeer eens of dit ook bij een andere browser

Edit: Ik heb net zelf geprobeerd in te loggen maar ik wordt omgeleid van ziggo.nl via de knop mijn ziggo naar Vodafone.nl

mogelijk gaat er iets fout bij Ziggo.nl # @Webcare Ziggo met de site.
 
Laatst bewerkt:
Alles uitgevoerd maar resultaat bleef hetzelfde. Maar bedankt voor het meedenken.
 
lijkt erop dat je van achter een proxy werkt. is dit alleen bij ziggo/Vodafone? welke browser? probeer eens een andere.
 
Omdat dit geen forum van Ziggo is. Je kunt dit zelf melden bij de klantenservice om ondersteuning te krijgen. Je reageert overigens op een bericht van ruim 2 jaar oud. Dit probleem lijkt dan ook niet generiek, en is voor de oorspronkelijke melder vast allang opgelost
 
Ik denk ook niet dat dit aan Ziggo ligt.
Die melding lijkt van een proxy server in je netwerk te komen (zoals PetervdM ook al aangaf).
Het zou kunnen dat die iets tegenhoud waardoor de inlog niet goed gaat.
Zit je misschien op een bedrijfsnetwerk? Of gebruik je een speciale virusscanner?
 
Alleen in Chrome, heb je misschien nog een bepaalde addon zoals een adblocker geinstalleerd?
 
Terug
Bovenaan