• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ac Ryan Playon HD2 werkt niet meer met Cisco EPC3925

  • Onderwerp starter Onderwerp starter k1100
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
K

k1100

Nadat wij een nieuw modem kregen hebben van Ziggo (Cisco EPC 3925) krijg ik met de Ac Ryan Playon HD2 geen verbinding meer met mijn netwerk.

Met het oude modem/router dat ik had kon AC de router automatisch vinden.

Inmiddels heb ik de AC Ryan van de nieuwste frimware voorzien maar nog geen resultaat...

Weet iemand wat er mis zou kunnen zijn?

De instellingen zoals die in de AC stonden voor het nieuwe Cisco modem werkten perfect...

Wie o wie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan