B
BAF
Heren UPC Moderators ...
Dramatisch hoe er wordt omgesprongen met klanten.
Dat er vanuit UPC een spam-filter wordt geplaatst, daar is in te komen. Wanneer iemand, veelal nietwetend (veroorzaakt door onkunde en niet afdoende zelfprotectie), aan het spammen slaat als gevolg van een of andere virus-besmetting, dan raakt hij/zij verzeild op een of andere Chello Spam Shitlist die zorg draagt voor het blocken van (in ieder geval) het uitgaande SMTP verkeer.
Prachtig ...
Alleen .. volgens mij is het vrij onbeschoft om als grote landelijke provider de betreffende gebruiker NIET in kennis te stellen van bovengenoemde blokkade. Immers, er wordt hem/haar een behoorlijk deel van zijn/haar functionaliteit afgenomen, zonder dat hij/zij zich daarvan bewust is.
Nog belachelijker is het dat je na een week de helpdesk belt met de vraag wat er nu in God's naam aan de hand is, je ijskoud verteld wordt dat het doorgestuurd wordt en dat je over een paar dagen wordt teruggebeld.
Waarom kan ik nu niet de afdeling abuse bellen, doornemen wat het probleem is, de boel regelen en klaar .. zodat ik over max. 30min weer mijn mailfunctionaliteit terug heb ??
Is dit nu echt zo moeilijk ? U besteelt mij, zonder dat u de moeite neemt dit even te melden.
Dus.
Dramatisch hoe er wordt omgesprongen met klanten.
Dat er vanuit UPC een spam-filter wordt geplaatst, daar is in te komen. Wanneer iemand, veelal nietwetend (veroorzaakt door onkunde en niet afdoende zelfprotectie), aan het spammen slaat als gevolg van een of andere virus-besmetting, dan raakt hij/zij verzeild op een of andere Chello Spam Shitlist die zorg draagt voor het blocken van (in ieder geval) het uitgaande SMTP verkeer.
Prachtig ...
Alleen .. volgens mij is het vrij onbeschoft om als grote landelijke provider de betreffende gebruiker NIET in kennis te stellen van bovengenoemde blokkade. Immers, er wordt hem/haar een behoorlijk deel van zijn/haar functionaliteit afgenomen, zonder dat hij/zij zich daarvan bewust is.
Nog belachelijker is het dat je na een week de helpdesk belt met de vraag wat er nu in God's naam aan de hand is, je ijskoud verteld wordt dat het doorgestuurd wordt en dat je over een paar dagen wordt teruggebeld.
Waarom kan ik nu niet de afdeling abuse bellen, doornemen wat het probleem is, de boel regelen en klaar .. zodat ik over max. 30min weer mijn mailfunctionaliteit terug heb ??
Is dit nu echt zo moeilijk ? U besteelt mij, zonder dat u de moeite neemt dit even te melden.
Dus.