P
Ppaul
Ik heb dinsdag 17 april (22:34) een abuse verstuurt aan abuse@multikabel, omdat er een lolbroek bezig is met het proberen te "hacken" van mijn mailserver ..
Nou vraag ik mij af, kriig je normaal gesproken antwoord van de abuse afdeling ?
Ik vraag het maar even hier omdat hier officials van Multikabel meelezen en ik hoop dat ze mijn berichtje hier ook zien
Die gast gaat gewoon door met tegen mijn servertje te schoppen, en mijn log begint langzaam steeds groter te worden :roll:
Nou vraag ik mij af, kriig je normaal gesproken antwoord van de abuse afdeling ?
Ik vraag het maar even hier omdat hier officials van Multikabel meelezen en ik hoop dat ze mijn berichtje hier ook zien
Die gast gaat gewoon door met tegen mijn servertje te schoppen, en mijn log begint langzaam steeds groter te worden :roll:
