S
schemerzot
Hallo,
Ik zou mijn abonnementsvorm willen veranderen,
En dit kan natuurlijk gemakkelijk via de site etc.
Ik heb echter 4 maanden or so een 50% korting voor een jaar gekregen op mijn abonnement (zie profiel)
Ik zou mijn abonnement internet willen verhogen naar 60, en mijn DTV HD willen verlagen naar royaal met DVR.
Echter vervalt dan mijn korting weg.
Erg jammer, en dus laat ik het maar zo.
Is er niet iemand die wat voor me kan regelen?
Of moet ik dan maar als ik het persé wil, de volle pond betalen (wat ik niet van plan ben).
Of tien maandjes afwachten.
BVD,
Schemer.
Ik zou mijn abonnementsvorm willen veranderen,
En dit kan natuurlijk gemakkelijk via de site etc.
Ik heb echter 4 maanden or so een 50% korting voor een jaar gekregen op mijn abonnement (zie profiel)
Ik zou mijn abonnement internet willen verhogen naar 60, en mijn DTV HD willen verlagen naar royaal met DVR.
Echter vervalt dan mijn korting weg.
Erg jammer, en dus laat ik het maar zo.
Is er niet iemand die wat voor me kan regelen?
Of moet ik dan maar als ik het persé wil, de volle pond betalen (wat ik niet van plan ben).
Of tien maandjes afwachten.
BVD,
Schemer.

