G
g_dario
Beste Lezer van dit post,
Ik ben 'n upc klant sinds 3.2.2006 toen had ik mijn eerste chello internet besteld. Daarna digitale tv... maar hier is korte biografie Mijn leven met UPC:
Eerst had ik internet classic , was wel 10 mbps die betaalde ik 40 euro per maand, toen heeft upc prijs omlaag gezet (30 euro p/m) maar dat heb ik gezien op zijn website zo n 10 maanden later. Dus moest eerst bellen en wachten...Maar was well mogelijk prijs veranderen ( en voor de 10 maanden lekker was ik 100 euro kwijt, maar goed)....
Dan heb ik alles op een pakket gezet... Digitale TV, Internet en Telefonie standard. heerlijk maar best wel duur zo 'n 80 euro per maand, en eerste 2 maanden zonder on demand er was 'n fout met upc software) maar ja, je betaald alles wat is in gebruik of niet dus...) vroeger had betaalde ik digitale tv 40 e, internet 30 e p/m dus had ik telefonie eigenlijk gratis gekregen.
Na 16 maanden ik heb besloten met digitale en hd tv te stoppen. ik gebruik internet bijna voor alles dus hoeftniet dit extra betalen. En nu begnt verhaal:
Eind juni heb ik telefonisch digitale tv opgezet en nieuwe bestelling gedaan (volgens mij bij UPC hebben ze standard brief dat stuuren ze aan iedereen maar verder doen ze niks. waroom?)
internet fiberpower 25 ( dus weer betaalde ik maanden lang voor niks lagere internet verbinding) en ik wilde telefonie behouden. dit was ook een pakket
1. juli krijg ik brief van upc met besteloverzicht totaal prijs 30 e p/m
21 juli eerste factuur alleen standard tv en telefonie berekend prijs 27 euro. dacht ik nou, heel goed, dat is inderdaad verandering.
begin van dit week ben ik terug van vacanties gekomen, en gisteren dus
19 augustus weer upc factuur... 123,00 f&#$ing euros!!!!
upc pakket bellen, fiberpower, 50 euro
standard tv 14 euro en dan
ABONNEMENT UPC DIGITALE TV ROYAAL HD 31 euro
weer telefonie maar verbruik dit was 6 euro
Ik heb eind juni digitale tv opgezet, heb bevestiging brief om 1 juli gekregen en dan: had nooit retour doos voor upc box gekregen, had 2 maanden hdtv op mijn factuur berekend, en eigenlijk heb AFGESPROKEN OP MANDELIJKSE TERMIJNEN TE BETALEN en niet 1 keer in 2 maanden of meer!!!
Dus ik heb vanochtend gebeld en beetje muziek beetje iemand aan de lijn weer muziek weer iemand...
Iemand dat ik had aan de lijn in juni heeft nooit mijn hdtv opgezet, maar allen brief gestuurd. De naam op deze brief is dhr. Mark Giesbers marketing directeur (titels tittels).
Vanaf vandaag (dat zeggen ze na 20 min gesprek op UPC lijn) heb ik opzeg termijn van 1 maand (dus weer een maand) voor HDTV dus weer zo 'n 15 euro meer volgende maand en wat komt nog op factuur ff kijken wat gaan ze verzienen administratie kosten eenmalige posten algemeen etc etc...
Oh ja, dit bedrag voor juli en augustus van 31 euro (worden van UPC medewerker aan de lijn) dat moet ik so en so betalen...
En dit is niet alleen bij UPC er zijn nog veel meer bedrijfen in Nederland die doen ook op deze manier....Ik woon in Nederland alleen 'n paar jaar en ik geloof niet meer aan die mensen die zeggen hoe was it hier 15 of 20 jaar geleden.
Nu is 't alleen betalen betalen betalen!
Ps. om dudelijk te zijn, ik denk qua kwaliteit UPC heeft de snelste internet en beste keuze van tv zenders en scherpe beeld .
Ik ben 'n upc klant sinds 3.2.2006 toen had ik mijn eerste chello internet besteld. Daarna digitale tv... maar hier is korte biografie Mijn leven met UPC:
Eerst had ik internet classic , was wel 10 mbps die betaalde ik 40 euro per maand, toen heeft upc prijs omlaag gezet (30 euro p/m) maar dat heb ik gezien op zijn website zo n 10 maanden later. Dus moest eerst bellen en wachten...Maar was well mogelijk prijs veranderen ( en voor de 10 maanden lekker was ik 100 euro kwijt, maar goed)....
Dan heb ik alles op een pakket gezet... Digitale TV, Internet en Telefonie standard. heerlijk maar best wel duur zo 'n 80 euro per maand, en eerste 2 maanden zonder on demand er was 'n fout met upc software) maar ja, je betaald alles wat is in gebruik of niet dus...) vroeger had betaalde ik digitale tv 40 e, internet 30 e p/m dus had ik telefonie eigenlijk gratis gekregen.
Na 16 maanden ik heb besloten met digitale en hd tv te stoppen. ik gebruik internet bijna voor alles dus hoeftniet dit extra betalen. En nu begnt verhaal:
Eind juni heb ik telefonisch digitale tv opgezet en nieuwe bestelling gedaan (volgens mij bij UPC hebben ze standard brief dat stuuren ze aan iedereen maar verder doen ze niks. waroom?)
internet fiberpower 25 ( dus weer betaalde ik maanden lang voor niks lagere internet verbinding) en ik wilde telefonie behouden. dit was ook een pakket
1. juli krijg ik brief van upc met besteloverzicht totaal prijs 30 e p/m
21 juli eerste factuur alleen standard tv en telefonie berekend prijs 27 euro. dacht ik nou, heel goed, dat is inderdaad verandering.
begin van dit week ben ik terug van vacanties gekomen, en gisteren dus
19 augustus weer upc factuur... 123,00 f&#$ing euros!!!!
upc pakket bellen, fiberpower, 50 euro
standard tv 14 euro en dan
ABONNEMENT UPC DIGITALE TV ROYAAL HD 31 euro
weer telefonie maar verbruik dit was 6 euro
Ik heb eind juni digitale tv opgezet, heb bevestiging brief om 1 juli gekregen en dan: had nooit retour doos voor upc box gekregen, had 2 maanden hdtv op mijn factuur berekend, en eigenlijk heb AFGESPROKEN OP MANDELIJKSE TERMIJNEN TE BETALEN en niet 1 keer in 2 maanden of meer!!!
Dus ik heb vanochtend gebeld en beetje muziek beetje iemand aan de lijn weer muziek weer iemand...
Iemand dat ik had aan de lijn in juni heeft nooit mijn hdtv opgezet, maar allen brief gestuurd. De naam op deze brief is dhr. Mark Giesbers marketing directeur (titels tittels).
Vanaf vandaag (dat zeggen ze na 20 min gesprek op UPC lijn) heb ik opzeg termijn van 1 maand (dus weer een maand) voor HDTV dus weer zo 'n 15 euro meer volgende maand en wat komt nog op factuur ff kijken wat gaan ze verzienen administratie kosten eenmalige posten algemeen etc etc...
Oh ja, dit bedrag voor juli en augustus van 31 euro (worden van UPC medewerker aan de lijn) dat moet ik so en so betalen...
En dit is niet alleen bij UPC er zijn nog veel meer bedrijfen in Nederland die doen ook op deze manier....Ik woon in Nederland alleen 'n paar jaar en ik geloof niet meer aan die mensen die zeggen hoe was it hier 15 of 20 jaar geleden.
Nu is 't alleen betalen betalen betalen!
Ps. om dudelijk te zijn, ik denk qua kwaliteit UPC heeft de snelste internet en beste keuze van tv zenders en scherpe beeld .
