• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Abonnement wijzigen als bestaande klant

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

shoekstra

Als bestaande klant (zowat inboedel van Ziggo geworden), heb ik gekeken naar de nieuwe abonnementen en deze vergeleken met mijn huidige abonnenment:

Alles in 1 Extra: 60 digitale en 27 HD zenders
Internet: 200 / 20 Mbit/s
Telefonie: Vaste telefonie (Volop bellen altijd)
Hier betaal ik nu 65,95 en 10.95 euro voor.
Dat is zonder Humax, dus zonder On demand, zonder i-tv, etc (bij afsluiten was dat allemaal nog niet leuk in een actie meegenomen)

Als ik dat vergelijk met vergelijkbaar abonnement nu:
Alles in 1 Connect Max + Play complete betaal je 64 euro (volop bellen a 10,95 euro laat ik even buiten beschouwing.
Dit abonnement bevat wel een Horizon setupbox, dus ook i-tv, on demand en zelfs MyPrime.

Dus dacht ik, ik ga lekker mijn abonnement aanpassen, zeker omdat ik dan ook in aanmerking kan komen voor de actie 3 maanden 39,95.

Dat blijkt dus niet te kunnen. Door te klikken op "Al ziggo klant?" zie je het volgende:
Is deze aanbieding ook voor mij van toepassing?
Heb je nog geen internet bij Ziggo? Of verhoog je je internetsnelheid naar Connect & Play Complete of Max? Dan kun je ook profiteren van de speciale actie: 3 maanden € 39,95 per maand en geen activatiekosten (bij een jaarabonnement). In alle andere situaties geldt deze aanbieding niet voor jou.

Lees ik dit nu helemaal verkeerd? Is een deel van de bestaande klanten van Ziggo (wederom) de sjaak?

Graag jullie reactie... ik hoop dat ik iets over het hoofd zie...
 
Je verandert je huidige abonnement naar een goedkoper en wil ook nog eens 3 maanden korting.. wat denk je zelf ??
 
Het gaat mij niet om de prijs, maar om de diensten die geleverd worden van nieuwe klanten t.o.v. al bestaande klanten. Bovendien ga ik niet terug naar een goedkoper abonnement, maar wil een gelijkwaardig abonnement zoals die nu worden aangeboden.
Als ik nu gelijkwaardig abonnement wil (dus incl MyPrime, gebruik van Horizon, etc) zal ik dus als bestaande klant dit moeten aanschaffen, waardoor ik 11,95 (MyPrime + huur Horizon) meer betaal dan nieuwe klanten die een nieuw abonnement kunnen aanschaffen of bestaande klanten die wel aan de voorwaarden voldoen om abonnement te wijzigen. Dat is scheef.
 
Het lijkt me als je belt dat je het abonnement om kan zetten,echter zonder die korting,en daarom staat er dus dat de actie niet geldt voor jou omdat die korting er aan vast zit, de actie is de korting.
 
Het lijkt me als je belt dat je het abonnement om kan zetten,echter zonder die korting,en daarom staat er dus dat de actie niet geldt voor jou omdat die korting er aan vast zit, de actie is de korting.

Ik heb mijn abbo geupgrade maar ik die korting ook niet hoor:evil::evil:
 
jouw voordeel is dat je € 1,95 minder gaat betalen, en je hebt dan die horizon en my prime voor € 64,- dat krijgen nieuwe klanten of klanten die upgraden qua internetsnelheid ook.
maar omdat jij al aan de max zit heb je alleen die korting van de eerste 3 maanden niet.
 
Na de fusie ( overname ? ) met UPC toch steeds ondoorzichter. Eerst kon ik in mijn ziggo gewoon zien wat voor abo ik had met de opzegdata erbij. Dat is nu plotseling verdwenen. Ook het downgraden van je abo kan niet meer via mijn ziggo ? Wazig allemaal.
 
Ik lees mee. Zit ook nog steeds rond te kijken of ik iets beters kan krijgen of meer voor mijn huidige geld.

Het zou best fijn zijn als iemand hier speciaal een sticky topic voor opende en dat een employee van Ziggo kon adviseren over de mogelijkheden.

Ikzelf heb een alles-in-een-pus pakket plus TV-extra.

Ik gebruik de vaste telefoon niet dus die kan weg, en van de TV-extra zenders kijk ik meestal alleen naar CBS-Reality, Discovery Science, ID en CI.

De internetsnelheid kan ik toch niet benutten vanwege mijn te dunne kabel dus die mag ook gedowngraded.
 
Ik heb nog een poosje satelliet-tv overwogen, omdat je dan een groot aantal gratis zenders krijgt, maar oh mijn treurnis: mijn balkon is niet pal op het zuiden dus de schotel kan niet op de satelliet worden gericht. Er moet om kwart voor een zomertijd een zon zichtbaar zijn en dat is net niet het geval.
 
Ik heb nog een poosje satelliet-tv overwogen, omdat je dan een groot aantal gratis zenders krijgt, maar oh mijn treurnis: mijn balkon is niet pal op het zuiden dus de schotel kan niet op de satelliet worden gericht. Er moet om kwart voor een zomertijd een zon zichtbaar zijn en dat is net niet het geval.
Heb je eens een expert laten kijken? Weet je zeker dat het niet mogelijk is?
Misschien hier eens kijken of je de ASTRA 1 kan ontvangen:

https://www.dishpointer.com/

Helemaal geen zon op jouw balkon? Zou toch eens iemand laten komen kijken..dan weet je het echt zeker..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan