Als bestaande klant (zowat inboedel van Ziggo geworden), heb ik gekeken naar de nieuwe abonnementen en deze vergeleken met mijn huidige abonnenment:
Alles in 1 Extra: 60 digitale en 27 HD zenders
Internet: 200 / 20 Mbit/s
Telefonie: Vaste telefonie (Volop bellen altijd)
Hier betaal ik nu 65,95 en 10.95 euro voor.
Dat is zonder Humax, dus zonder On demand, zonder i-tv, etc (bij afsluiten was dat allemaal nog niet leuk in een actie meegenomen)
Als ik dat vergelijk met vergelijkbaar abonnement nu:
Alles in 1 Connect Max + Play complete betaal je 64 euro (volop bellen a 10,95 euro laat ik even buiten beschouwing.
Dit abonnement bevat wel een Horizon setupbox, dus ook i-tv, on demand en zelfs MyPrime.
Dus dacht ik, ik ga lekker mijn abonnement aanpassen, zeker omdat ik dan ook in aanmerking kan komen voor de actie 3 maanden 39,95.
Dat blijkt dus niet te kunnen. Door te klikken op "Al ziggo klant?" zie je het volgende:
Is deze aanbieding ook voor mij van toepassing?
Heb je nog geen internet bij Ziggo? Of verhoog je je internetsnelheid naar Connect & Play Complete of Max? Dan kun je ook profiteren van de speciale actie: 3 maanden € 39,95 per maand en geen activatiekosten (bij een jaarabonnement). In alle andere situaties geldt deze aanbieding niet voor jou.
Lees ik dit nu helemaal verkeerd? Is een deel van de bestaande klanten van Ziggo (wederom) de sjaak?
Graag jullie reactie... ik hoop dat ik iets over het hoofd zie...
Alles in 1 Extra: 60 digitale en 27 HD zenders
Internet: 200 / 20 Mbit/s
Telefonie: Vaste telefonie (Volop bellen altijd)
Hier betaal ik nu 65,95 en 10.95 euro voor.
Dat is zonder Humax, dus zonder On demand, zonder i-tv, etc (bij afsluiten was dat allemaal nog niet leuk in een actie meegenomen)
Als ik dat vergelijk met vergelijkbaar abonnement nu:
Alles in 1 Connect Max + Play complete betaal je 64 euro (volop bellen a 10,95 euro laat ik even buiten beschouwing.
Dit abonnement bevat wel een Horizon setupbox, dus ook i-tv, on demand en zelfs MyPrime.
Dus dacht ik, ik ga lekker mijn abonnement aanpassen, zeker omdat ik dan ook in aanmerking kan komen voor de actie 3 maanden 39,95.
Dat blijkt dus niet te kunnen. Door te klikken op "Al ziggo klant?" zie je het volgende:
Is deze aanbieding ook voor mij van toepassing?
Heb je nog geen internet bij Ziggo? Of verhoog je je internetsnelheid naar Connect & Play Complete of Max? Dan kun je ook profiteren van de speciale actie: 3 maanden € 39,95 per maand en geen activatiekosten (bij een jaarabonnement). In alle andere situaties geldt deze aanbieding niet voor jou.
Lees ik dit nu helemaal verkeerd? Is een deel van de bestaande klanten van Ziggo (wederom) de sjaak?
Graag jullie reactie... ik hoop dat ik iets over het hoofd zie...