R
Red
Om mijn alles in pakket met bellen onbeperkt vast weer bij de tijd te houden zou het pakket zo ongeveer gelijk getrokken worden met het alles in 1 basis pakket en bellen onbeperkt vast en mobiel dit zou per 1 december ingaan ook zou een nieuw modem gestuurd worden.
Het modem bleek de technicolor 7200 die aangesloten en per 1dec nog geen beloofde 50MB alsook geen bellen onbeperkt vast en mobiel.
Nu 9 januari nog altijd geen 50MB en geen bellen onbeperkt vast en mobiel.
Na net met de klantenservice aan de lijn te zijn geweest is mij duidelijk gemaakt dat de administratieve wijziging vertraging oploopt en ik dan ergens tussen 14 en/of 21 januari met grote waarschijnlijke zekerheid de aanpassing mag verwachten. Als ik een nieuw contract afsluit het alls in 1 basis pakket met bellen onbeperkt vast en mobiel kan dat vrijwel onmiddellijk doorgevoerd zijn.
Voor mij toch wel onbegrijpelijk dat de beloofde upgrade zo lang moet duren maar dat als ik een nieuw contract aan ga het vrijwel onmiddellijk geregeld kan zijn.
Het modem bleek de technicolor 7200 die aangesloten en per 1dec nog geen beloofde 50MB alsook geen bellen onbeperkt vast en mobiel.
Nu 9 januari nog altijd geen 50MB en geen bellen onbeperkt vast en mobiel.
Na net met de klantenservice aan de lijn te zijn geweest is mij duidelijk gemaakt dat de administratieve wijziging vertraging oploopt en ik dan ergens tussen 14 en/of 21 januari met grote waarschijnlijke zekerheid de aanpassing mag verwachten. Als ik een nieuw contract afsluit het alls in 1 basis pakket met bellen onbeperkt vast en mobiel kan dat vrijwel onmiddellijk doorgevoerd zijn.
Voor mij toch wel onbegrijpelijk dat de beloofde upgrade zo lang moet duren maar dat als ik een nieuw contract aan ga het vrijwel onmiddellijk geregeld kan zijn.
