Abonnement verlaging wie ook zo mailtje gehad ?

kees

Forum Gebruiker
Berichten
593
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Onze internetpakketten zijn veranderd, en we hebben even gecheckt of je nog het goede pakket hebt. Als je genoeg had aan de snelheid die je eerder had, kun je je abonnement aanpassen naar Internet XXL. Dan betaal je 6 euro per maand minder. Dat scheelt weer!

Via onderstaande knop heb je het zo geregeld. Heb je de inloggegevens van Mijn Ziggo bij de hand?

De verschillen tussen Internet Complete en Internet XXL op een rijtje:
Je downloadsnelheid gaat van 500 naar 400 Mbit/s​
Je uploadsnelheid gaat van 50 naar 40 Mbit/s​
Je betaalt 6 euro minder per maand​
Je gaat geen nieuw contract aan​
 
XXL was altijd het zwaarste pakket. Dan klinkt een downgrade naar XXL ook bij mij vreemd. Ik dacht zelfs even aan phishing toen ik het las.

Maar als ik bij Ziggo kijk, klopt het. Het "internet complete" bestaat niet meer Het is nu "Lite", "Start", "XXL" en "Elite".

De 500 mbps van complete bestaat niet meer voor nieuwe abonnees.

Edit: Wel lekker verwarrend dat ze de namen steeds veranderen. Ik heb zakelijk en dat heet nu "Start", "Complete" en "Premium"
 
Laatst bewerkt:
XXL was altijd het zwaarste pakket. Dan klinkt een downgrade naar XXL ook bij mij vreemd. Ik dacht zelfs even aan phishing toen ik het las.

Maar als ik bij Ziggo kijk, klopt het. Het "internet complete" bestaat niet meer Het is nu "Lite", "Start", "XXL" en "Elite".

De 500 mbps van complete bestaat niet meer voor nieuwe abonnees.

Edit: Wel lekker verwarrend dat ze de namen steeds veranderen. Ik heb zakelijk en dat heet nu "Start", "Complete" en "Premium"
Ja, klopt helemaal.

Het Complete Internet werd net met snelheid verhoogd van 400 mbps naar 500 mbps toen Complete werd geschrapt en in het nieuwe Internet pakket en het werd vervangen door de naam XXL maar dan weer terug naar 400 mbps.

kwamen nogal wat verzoeken voorbij toen om dan maar van Complete weer terug te gaan naar nu XXL dat inderdaad 6 euro per maand scheelt.
 
Als ik van internet Max naar XXL ga, scheelt me dat 10€ per maand zie ik net op de site, plus dat al mijn extra's, zoals ESPN complete gewoon doorgaan. Alleen, alweer nieuw contract, ik wacht nog wel ff tot mijn huidige is afgelopen ;)
 
...Via onderstaande knop heb je het zo geregeld. Heb je de inloggegevens van Mijn Ziggo bij de hand?

Vreemde url voor 'Mijn Ziggo' : https://www.awin1.com/cread.php?awinmid=8275&awinaffid=329177&clickref=replacementz&ued=https://www.ziggo.nl/

Dit is de echte url : https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/

Overigens heeft Ziggo onlangs haar tarieven voor alle klanten extreem verhoogd en daarna de prijzen weer verlaagd, waardoor nieuwkomers minder betalen dan de huidige klanten. Dus is de kans groot, dat 'trouwe' klanten nu meer betalen dan nodig. Met een aanpassing daarvan gaat men vaak geen jaarcontract aan, maar dan wel oppassen als Ziggo u een korting aanbiedt, want dan tekent u altijd voor een jaarcontract !
 
Laatst bewerkt:
Zou mij € 6,- per maand schelen. Maar ik heb dat mailtje niet gehad?
(Overigens ook niet over hoe ik mijn SkyShowtime-abonnement naar VodafoneZiggo konden overzetten; daar zou toch ook nog iets over gecommuniceerd worden?)
 
Zou mij € 6,- per maand schelen. Maar ik heb dat mailtje niet gehad?
(Overigens ook niet over hoe ik mijn SkyShowtime-abonnement naar VodafoneZiggo konden overzetten; daar zou toch ook nog iets over gecommuniceerd worden?)
Daarvoor heeft u geen Ziggo mail nodig ! E.e.a. is via het andere Ziggo forum te regelen en zo laat u ook de Ziggo helpdesk links liggen en dat scheelt dan weer kans op fouten !
 
Daarvoor heb je helemaal niet het ander forum nodig.
Gewoon zelf doen in Mijn Ziggo
 
Terug
Bovenaan