Beste,
Ik wilde mijn abonnement aanpassen naar een wat zwaarder pakket (van 40/4 naar bijvoorbeeld 120/12). Hoofdreden voor het aanpassen is dat we tegenwoordig wel wat opslaan in de cloud, dat gaat niet zo snel met een 4Mbit upload. Als ik in mijn gegevens kies voor pakket aanpassen, dan krijg ik de onderstaande melding.
"Ziggo heeft nieuwe en verbeterde producten. Je kunt je huidige Alles-in-1 pakket niet meer aanpassen. Je kunt wel een nieuw Connect & Play pakket bestellen met Horizon TV, online tv-kijken en 1000 films en series. Ga naar de Connect & Play pagina voor meer informatie."
Daar lees ik echter dat ik dan die Horizon Mediabox ga krijgen (lees er weinig goeds over, maar goed). Echter, wij hebben hier ook een Samsung SMT C7140 staan. Is deze nog wel te gebruiken dan?
Verder hebben we op de slaapkamer nog een Samsung BCD-B270R in gebruik. Moet ik deze vervangen of niet?
Ook heb ik hier een softcam, een Anysee N7 TC. Ik weet dat deze het niet doet op het netwerk van UPC, maar op dit moment doet hij het nog wel. Als ik nu overga op Connect & Play Complete, komt deze softcam dan te vervallen?
Ons modem is overigens een Ubee EVW321B en zit in de meterkast (er is ook een Tratec FRA-752/N gemonteerd. Kan de Horizon Mediabox functioneren naast de Ubee en de Tracet FRA-752/N ?
Ik wilde mijn abonnement aanpassen naar een wat zwaarder pakket (van 40/4 naar bijvoorbeeld 120/12). Hoofdreden voor het aanpassen is dat we tegenwoordig wel wat opslaan in de cloud, dat gaat niet zo snel met een 4Mbit upload. Als ik in mijn gegevens kies voor pakket aanpassen, dan krijg ik de onderstaande melding.
"Ziggo heeft nieuwe en verbeterde producten. Je kunt je huidige Alles-in-1 pakket niet meer aanpassen. Je kunt wel een nieuw Connect & Play pakket bestellen met Horizon TV, online tv-kijken en 1000 films en series. Ga naar de Connect & Play pagina voor meer informatie."
Daar lees ik echter dat ik dan die Horizon Mediabox ga krijgen (lees er weinig goeds over, maar goed). Echter, wij hebben hier ook een Samsung SMT C7140 staan. Is deze nog wel te gebruiken dan?
Verder hebben we op de slaapkamer nog een Samsung BCD-B270R in gebruik. Moet ik deze vervangen of niet?
Ook heb ik hier een softcam, een Anysee N7 TC. Ik weet dat deze het niet doet op het netwerk van UPC, maar op dit moment doet hij het nog wel. Als ik nu overga op Connect & Play Complete, komt deze softcam dan te vervallen?
Ons modem is overigens een Ubee EVW321B en zit in de meterkast (er is ook een Tratec FRA-752/N gemonteerd. Kan de Horizon Mediabox functioneren naast de Ubee en de Tracet FRA-752/N ?