• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Abonnement uitbreiden naar DVR

  • Onderwerp starter Onderwerp starter kefding
  • Startdatum Startdatum
K

kefding

Hallo,
Vandaag wilden wij ons abonnement uitbreiden naar dvr, aangezien het toch wel handig is alles (digitaal) op te nemen.
Maar wij hadden dus gebeld, dat wij van Royaal naar Royaal DVR wilden, maar nou zeggen zij dat het voortaan is veranderd, en als je DVR wilt, moet je nu dus ook HD, dat kost dan €9 p/m dit vinden wij echter nog te duur, aangezien we eerst uitgingen van €4 p/m (alleen dvr)
Klopt het dat het voortaan helemaal niet meer mogelijk is om alleen dvr te krijgen?
Gr.
Kevin
 
Volgens mij kan je nog steeds gewoon Royaal DVR krijgen. Weet je zeker dat ze dit hebben gezegd? Anders zou ik gewoon nog een keer bellen en het gewoon aan een andere medewerker vragen.
 
@kefding,

Jij heb nu dus een standaard box van 4 euro.
€ 14,- extra is een DVR box. (zonder HD)

Uiteraard kan die ook bij je 3 in 1 pakket. (ligt eraan wat je nu hebt)

Gewoon UPC opnieuw bellen, want dat met HD is onzin, dat is niet nodig!
Want er zijn gewoon Thomson DVR's voor een abo zonder HD.
Cisco is met HD.
 
Hoezo heb ik een standaard box?
Daar betaal ik toch geen €4,- voor?
Ik heb een Totaalpakket van 50 p/m (zie upc pagina Totaalpakketten)
Maar nu zie ik dat je op die pagina ook alleen maar HD+DVR kunt aanvinken!
EDIT: Het is idd €14 als je gewoon analoog hebt, maar aangezien we al royaal hebben is dat dus €4
 
Ik zag het verkeerd.
Jij hebt een PACE box (zonder HD)

En nu wil je een DVR box. (de DVR is duurder dan de normale box)

Je moet effe UPC bellen, want die weten het vast wel hoe het zit.
Het kan inderdaad best dat bij het Alles in 1 voordeel pakket nu alleen nog maar HD word geleverd.
 
Oke, zonde want dat is toch weer €5 per maand meer dan ik eerst dacht.
Is er echt geen mogelijkheid om alleen DVR te krijgen (A)
 
Bij het alles in 1 voordeel pakket helaas niet.
Dan betaal je inderdaad 9 euro extra.

Zie het gemaakte schema/topic van René:
https://ziggoforum.nl/topics/37440/

Je zou een DVR zonder HD kunnen nemen maar dan moet je kiezen voor een 3 in 1 pakket. en dan ben je alleen maar duurder uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan