K
kefding
Hallo,
Vandaag wilden wij ons abonnement uitbreiden naar dvr, aangezien het toch wel handig is alles (digitaal) op te nemen.
Maar wij hadden dus gebeld, dat wij van Royaal naar Royaal DVR wilden, maar nou zeggen zij dat het voortaan is veranderd, en als je DVR wilt, moet je nu dus ook HD, dat kost dan €9 p/m dit vinden wij echter nog te duur, aangezien we eerst uitgingen van €4 p/m (alleen dvr)
Klopt het dat het voortaan helemaal niet meer mogelijk is om alleen dvr te krijgen?
Gr.
Kevin
Vandaag wilden wij ons abonnement uitbreiden naar dvr, aangezien het toch wel handig is alles (digitaal) op te nemen.
Maar wij hadden dus gebeld, dat wij van Royaal naar Royaal DVR wilden, maar nou zeggen zij dat het voortaan is veranderd, en als je DVR wilt, moet je nu dus ook HD, dat kost dan €9 p/m dit vinden wij echter nog te duur, aangezien we eerst uitgingen van €4 p/m (alleen dvr)
Klopt het dat het voortaan helemaal niet meer mogelijk is om alleen dvr te krijgen?
Gr.
Kevin