• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Abonnement TV + Internet

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dextertje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Dextertje

Hallo iedereen,

Ik heb vandaag een bevestiging binnen gekregen. Ik stap van alles-in-een-plus over naar tv+internet Z2. Op de bevestiging staat echter alleen Internet Z2. Moet ik me zorgen maken dat straks mijn TV wegvalt? Of is dit de normale naam, zie namelijk Internet Z2 niet meer als product op ziggo.nl

De klantenservice is niet te bereiken op de momenten dat ik kan bellen.

Alvast bedankt voor de hulp!

Gr.

Dextertje
 
Hallo iedereen,

Ik heb vandaag een bevestiging binnen gekregen. Ik stap van alles-in-een-plus over naar tv+internet Z2. Op de bevestiging staat echter alleen Internet Z2. Moet ik me zorgen maken dat straks mijn TV wegvalt? Of is dit de normale naam, zie namelijk Internet Z2 niet meer als product op ziggo.nl
Ik heb hier exact dezelfde brief gekregen naar aanleiding van mijn wijziging. Maar je kan geen Internet hebben zonder TV bij Ziggo, dus... je TV blijft gewoon werken ;)

No worries dus.

Overigens is Ziggo tot 22:00 uur bereikbaar via 1200 (zolang je nog telefonie van Ziggo hebt)
 
Bedankt voor de antwoorden!

Ik heb geen telefoon aangesloten en elke keer als ik bel dan is het te druk! Blijf het niet proberen voor 10 cent p/m :roll:
 
Hallo iedereen,

Ik heb vandaag een bevestiging binnen gekregen. Ik stap van alles-in-een-plus over naar tv+internet Z2. Op de bevestiging staat echter alleen Internet Z2. Moet ik me zorgen maken dat straks mijn TV wegvalt? Of is dit de normale naam, zie namelijk Internet Z2 niet meer als product op ziggo.nl

De klantenservice is niet te bereiken op de momenten dat ik kan bellen.

Alvast bedankt voor de hulp!

Gr.

Dextertje

Dat is inderdaad vreemd. Op de bevestiging zou (zover bij mij bekend) Tv standaard en internet Z2 vermeld moeten staan. Maar zoals door anderen aangegeven, zonder televisie kun je geen internet afnemen. Als je middels PB je postcode+huisnummer en klantnummer stuurt, zal ik kijken of ik een oorzaak kan vinden. Dit is ook voor ons belangrijk want, als de brief niet duidelijk is moeten we dit voor onze klanten aanpassen, zodat het wel duidelijk is. Dus ik ontvang graag je gegevens (andere forum gebruikers mogen dit uiteraard ook sturen).
 
Hallo iedereen,

Ik heb vandaag een bevestiging binnen gekregen. Ik stap van alles-in-een-plus over naar tv+internet Z2. Op de bevestiging staat echter alleen Internet Z2. Moet ik me zorgen maken dat straks mijn TV wegvalt? Of is dit de normale naam, zie namelijk Internet Z2 niet meer als product op ziggo.nl

De klantenservice is niet te bereiken op de momenten dat ik kan bellen.

Alvast bedankt voor de hulp!

Gr.

Dextertje

Dat is inderdaad vreemd. Op de bevestiging zou (zover bij mij bekend) Tv standaard en internet Z2 vermeld moeten staan. Maar zoals door anderen aangegeven, zonder televisie kun je geen internet afnemen. Als je middels PB je postcode+huisnummer en klantnummer stuurt, zal ik kijken of ik een oorzaak kan vinden. Dit is ook voor ons belangrijk want, als de brief niet duidelijk is moeten we dit voor onze klanten aanpassen, zodat het wel duidelijk is. Dus ik ontvang graag je gegevens (andere forum gebruikers mogen dit uiteraard ook sturen).

Ja, mijn moeder heeft telefonie opgezegd en ook een brief gekregen waar alleen internet vermeld wordt. Zij is een beetje van geschrokken. :shock:

Ik heb telefonie en Film1 opgezegd. Nog helemaal geen brief! :!:

Ik ga maar ook maar PB sturen...
 
Vandaag een reactie van Ziggo WebTeam Jelle ontvangen en ondanks de inderdaad wat onduidelijke bevestiging brief is voor mij althans alles (gelukkig) is orde. Het klopt dat als er alleen internet Z1 of Z2 vermeld wordt als bestelling men toch gewoon het bestaande TV abonnement behoud ook al wordt dit in de brief niet expliciet vermeld.
 
.....Op de bevestiging staat echter alleen Internet Z2. Moet ik me zorgen maken dat straks mijn TV wegvalt? Of is dit de normale naam, zie namelijk Internet Z2 niet meer als product op ziggo.nl

De klantenservice is niet te bereiken op de momenten dat ik kan bellen.

Nou moe. Dit staat toch gewoon op de website van Ziggo.
Er staat bij Z2 echt duidelijk dat het gaat om TV+internet.
 
Ik heb naar aanleiding van de gewijzigde (vaste) telefoon voorwaarden de vaste telefoon opgezegd, zie draad hierboven, dit zou op 1 april ingaan dus ik zou nu gewoon een TV Basis en een Z1 Internet abonnement moeten hebben maar nu zag ik op de factuur van april (01-04-2014 tot 01-05-2014) toch nog Alles In 1 Basis vermeld staan plus de hiervoor geldende abonnement kosten, en daar de factuur een maand voorop loopt betaal ik nu dus 5 euro voor een telefoon aansluiting die ik nu officieel niet meer heb. Ik heb contact gehad met de Klantenservice maar die stuurde mij een beetje het riet in met de mededeling dat dit een normale procedure was en dat het met de factuur van mei allemaal e.v.t. gecorrigeerd zou worden, ik vind het toch wel wel een beetje raar allemaal, op Mijn Ziggo staat voor deze maand ook gewoon Alles-In 1-Basis vermeld dus ook inclusief telefoon, in ieder geval wilde zij van de Klantenservice niet verder op de zaak ingaan ik denk mede dat het laat op de avond was ik kan er wel iets bij voorstellen, leuk is anders. :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan