D
Dextertje
Hallo iedereen,
Ik heb vandaag een bevestiging binnen gekregen. Ik stap van alles-in-een-plus over naar tv+internet Z2. Op de bevestiging staat echter alleen Internet Z2. Moet ik me zorgen maken dat straks mijn TV wegvalt? Of is dit de normale naam, zie namelijk Internet Z2 niet meer als product op ziggo.nl
De klantenservice is niet te bereiken op de momenten dat ik kan bellen.
Alvast bedankt voor de hulp!
Gr.
Dextertje
Ik heb vandaag een bevestiging binnen gekregen. Ik stap van alles-in-een-plus over naar tv+internet Z2. Op de bevestiging staat echter alleen Internet Z2. Moet ik me zorgen maken dat straks mijn TV wegvalt? Of is dit de normale naam, zie namelijk Internet Z2 niet meer als product op ziggo.nl
De klantenservice is niet te bereiken op de momenten dat ik kan bellen.
Alvast bedankt voor de hulp!
Gr.
Dextertje
