• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Abonnement gewijzigd

Status
Niet open voor verdere reacties.
U

untriel

Goedenavond,

Ik heb twee weken geleden mijn abonnement omgezet naar een zakelijk abonnement (all in one 500/40). Gisterochtend heeft de monteur een nieuwe modem etc. geïnstalleerd.

Alles werkt, maar is nog de oude snelheid (200/20). Heeft iemand ervaring met hoelang het duurt voor de nieuwe snelheid ingaat?

Anders wordt het even bellen.

Alvast bedankt.
 
Goedenavond,

Ik heb twee weken geleden mijn abonnement omgezet naar een zakelijk abonnement (all in one 500/40). Gisterochtend heeft de monteur een nieuwe modem etc. geïnstalleerd.

Alles werkt, maar is nog de oude snelheid (200/20). Heeft iemand ervaring met hoelang het duurt voor de nieuwe snelheid ingaat?

Anders wordt het even bellen.

Alvast bedankt.

Normaal gesproken zou na installatie de nieuwe snelheid zeker actief moeten zijn. Heb je geen brief gekregen van Ziggo mbt je nieuwe abbo waar de ingangsdatum op vermeld staat.

Anders even bellen met Ziggo. Gaat sneller en dan wordt het mogelijk direct opgelost of weet je wanneer dit gaat gebeuren.

Voor ons is het ook gissen.
 
Bedankt voor je reactie.

Ik wou het nog even één dag aankijken. Helaas geen verandering. Dan ga ik inderdaad maar even bellen!
 
Is 500/40 wel overal al beschikbaar?

Nee, er moet een postcode controle voor gedaan worden.

Ik heb inmiddels gebeld en het schijnt te komen doordat de administratie het nogal druk heeft. Het kan dus een aantal dagen duren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan