• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Abonnement geactiveerd?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter HeavyB
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

HeavyB

Hej,

Ik kon het met de zoekfunctie niet vinden, maar excuses als deze vraag al eens eerder gesteld is. Wij hebben enige tijd geleden de pakketkeuze van ons digitale abonnement doorgegeven aan Ziggo. We hebben gekozen voor het volledige digitale pakket, maar dat doet voor de vraag niet ter zake. Kunnen wij op de één of andere manier zien of onze aanmelding is geactiveerd? We hebben een Humax IR-Fox C decoder. Ik zie van alles staan, maar zou graag zien of ons abonnement actief is ...

Iemand?
 
Zolang je alle zenders kunt bekijken en geen melding krijgt "preview verlopen" na 14 dagen na eerste gebruk smartcard is er niets aan de hand.
 
Normaal hoor je een schriftelijke bevestiging te krijgen van elke wijziging die je doorgeeft. Ik heb vorige week telefonisch een pakketwijziging van mijn DTV doorgegeven en een paar dagen later kreeg ik een brief waarin dit bevestigd werd. Je kunt altijd nog even proberen te bellen met klantenservice en kijken of je wijziging al verwerkt is. Zeker als je het opgestuurd hebt, weet je natuurlijk nooit helemaal zeker dat het is aangekomen via de post, verwerkt is of nog op een stapel ligt....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan