• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Abonnement(en) weg?

Berichten
108
Hallo allemaal,

[ter info]

Ik kreeg gisteren op bijna alle zenders de meldingen dat ik GEEN abonnement had op die zenders. Ik heb toen 1200 gebeld en in het bel-menu kreeg ik de optie om dat te herstellen (kon 30 minuten duren). Ik heb dat 2 x geprobeerd en na een uur heb ik mijn box op de standaard instellingen terug gezet.

En ja hoor, zenders weer terug EN! het zappen gaat nu een stuk sneller (?)

Raar maar waar... :)


ps: (schiet me net te binnen) Heeft er misschien niets mee te maken maar VOORDAT ik de zenderstoring kreeg had ik wel net de wifihotspot-service uit gezet. (kan dat er iets mee te maken hebben?)
 
uit, ik wil nu zo min mogelijk "diensten" aan hebben staan in de HB.
 
Terug
Bovenaan