- Berichten
- 15
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Hallo Ziggo (gebruikers)
Ik heb bij Ziggo een alles in één abonnement. Met mijn mobiel heb ik een abonnement bij Vodafone. Ik zou best willen overstappen naar het ziggo mobiel abonnement, want dat is best wel aantrekkelijk, met name het 1GB internet is zeer aantrekkelijk.
Nu gaan wij een paar keer per jaar naar het buitenland. Dan met name naar Duitsland, België en Frankrijk. Bij Vodafone betaal je dan 2 euro per dag voor, 35 MB internetten, 20 min bellen, 20 min gebeld worden, 20 sms'jes versturen.
Als ik bij Ziggo hetzelfde zou gebruiken dan betaal ik in totaal 28.30 per dag (zone 1)
Nu bel ik echt geen 20 min per dag naar huis. Ook wordt ik niet 20 per dag gebeld en 20 smsjes verstuur ik ook niet elke dag.
Maar die 35MB gebruik ik wel bijna elke dag. Bij Ziggo kost me dat al 18,90 per dag!! :?
Ze moeten echt met een beter bod komen voor het buitenland wil ik overstappen.
Vr. gr Wilco Vaneman
Ik heb bij Ziggo een alles in één abonnement. Met mijn mobiel heb ik een abonnement bij Vodafone. Ik zou best willen overstappen naar het ziggo mobiel abonnement, want dat is best wel aantrekkelijk, met name het 1GB internet is zeer aantrekkelijk.
Nu gaan wij een paar keer per jaar naar het buitenland. Dan met name naar Duitsland, België en Frankrijk. Bij Vodafone betaal je dan 2 euro per dag voor, 35 MB internetten, 20 min bellen, 20 min gebeld worden, 20 sms'jes versturen.
Als ik bij Ziggo hetzelfde zou gebruiken dan betaal ik in totaal 28.30 per dag (zone 1)
Nu bel ik echt geen 20 min per dag naar huis. Ook wordt ik niet 20 per dag gebeld en 20 smsjes verstuur ik ook niet elke dag.
Maar die 35MB gebruik ik wel bijna elke dag. Bij Ziggo kost me dat al 18,90 per dag!! :?
Ze moeten echt met een beter bod komen voor het buitenland wil ik overstappen.
Vr. gr Wilco Vaneman