Abonnement aanpassen gaat weer onhandig.

Robert Koopman

Quality Member
Berichten
17.299
Internet
  1. Ziggo
  2. T-Mobile
Digitale TV
  1. Ziggo
Wil ik even vlug een abonnement aanpassen naar Internet Only kan dat weer niet via de Ziggo website….
Daar kan je het TV deel er niet afgooien. Moet je weer bellen.
Handig als je dit voor iemand anders moet regelen.
Waarom kan je wel eenvoudig nieuwe abonnementen afsluiten maar net zo eenvoudig wijzigen gaat niet?
Is dat tegenwoordig zelfs niet wettelijk verplicht? Of komt deze wetgeving nog?
 

Franz

Forum Gebruiker
Berichten
2.568
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Je zegt het zelf al ,een nieuw Abo is cash voor Ziggo, iets opzeggen niet zo. Door het bellen proberen ze je aan boord te houden, begrijpelijk ;)
 
Topicstarter
Topicstarter
Robert Koopman

Robert Koopman

Quality Member
Berichten
17.299
Internet
  1. Ziggo
  2. T-Mobile
Digitale TV
  1. Ziggo
Begrijp ik, maar lastig is het wel.
Nu via Twitter maar even een vraag gesteld of het via die weg wel kan.
Bellen en in de wacht staan heb ik geen zin in.
Regel dit ook voor iemand anders, is ook al nooit makkelijk.
Heb het abonnement toen ook aangevraagd, dat ging heel makkelijk 8)
Nu glasvezel en Ziggo mag voor failover gaan spelen.
Opzeggen kan altijd nog.
 
Bovenaan