• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Abo wijziging ergernis

  • Onderwerp starter Onderwerp starter novip
  • Startdatum Startdatum
N

novip

Dacht ik ga eens wat goedkoper en wijzig van standaardpakket naar basispakket maar dan wel met 12 maanden dubbele snelheid en 3 maanden bellen onbeperkt .
Nu de ergernis dat ze wel de ci+ module uitschakelen maar niet de snelheid verhogen en bellen onbeperkt aan zetten dus ik gisteren maar ff gebeld met hd en ze zouden dat nog wel ff doen .. nou mooi niet dus zal wel na het weekend worden .

Wat ik bedoel is dat wel het nadeel (ci met film1) meteen doorvoeren en dus uitschakelen maar niet het voordeel (dubbele snelheid plus bellen onbeperkt) inschakelen terwijl ze toch met wijzigingen bezig zijn .
 
Welkom in de wondere wereld die UPC heet. Als alles eenmaal werkt, dan is het perfect, maar o wee, als je iets wijzigt in je abonnement.
En als dadelijk alles eenmaal werkt, duurt het nog maanden voordat je factuur klopt, althans, dat is helaas mijn ervaring.

Je bent het best af om even contact op te nemen met iemand van webcare, bijv. Jordy-UPC. Hij heeft me in het verleden meermalen zeer goed geholpen.
 
Heb vandaag 3 x reset gedaan van de modem , volgens de hd is het pas doorgevoerd als het te lezen in op mijn upc bij abo gegevens en die staat nog op gewoon basis 30mb ect terwijl in de email en zelfs in de brief die ik vandaag heb gekregen het abo goed staat vermeld dus dubbele snelheid .
 
Je gegevens staan met 30mb goed, dit wordt niet veranderd want je hebt namelijk een 30mb abbo met 12 maanden een upgrade naar 60mb....
 
@LANicols, bij mijn oude abo stond ook gewoon de extra's (gratis film 1) en de korting vermeld op mijn upc .

Maar goed met 30mb kan ik wel voorlopig wel leven maar stel dat ik nu sinds de abo wijziging stevig had zitten bellen in de veronderstelling dat ik ook bellen onbeperkt zou hebben dat zou er toch stevig in tikken a' 9 cent per minuut dan kost uur bellen toch 5,40 .

Het is gewoon van de gekke dat je wel bevestiging hebt van je abo maar het abo alleen in jou nadeel is gewijzigd .
 
Ben nu vanaf het begin 9 dagen verder en de toezegging van hd en webcare dat het in orde komt maar denk dat ze mij zijn vergeten ... misschien heb ik geluk en vergeten ze ook de rekening .
 
dag 12, is er nog hoop dat het goed komt ? nu maar wachten op een verhoging van abo geld dan meteen opzeggen ... schat oktober weer een verhoging .
 
Heb jij geen mail ontvangen omtrent eventuele wijzigingen in het zenderaanbod in jouw gemeente?

Informatie over zenderwijziging UPC Digitale TV en Radio

Zo ja, staat ook in de mail, dan kan je voor 3 juli kosteloos je abonnement beëindigen...
 
Terug
Bovenaan