N
novip
Dacht ik ga eens wat goedkoper en wijzig van standaardpakket naar basispakket maar dan wel met 12 maanden dubbele snelheid en 3 maanden bellen onbeperkt .
Nu de ergernis dat ze wel de ci+ module uitschakelen maar niet de snelheid verhogen en bellen onbeperkt aan zetten dus ik gisteren maar ff gebeld met hd en ze zouden dat nog wel ff doen .. nou mooi niet dus zal wel na het weekend worden .
Wat ik bedoel is dat wel het nadeel (ci met film1) meteen doorvoeren en dus uitschakelen maar niet het voordeel (dubbele snelheid plus bellen onbeperkt) inschakelen terwijl ze toch met wijzigingen bezig zijn .
Nu de ergernis dat ze wel de ci+ module uitschakelen maar niet de snelheid verhogen en bellen onbeperkt aan zetten dus ik gisteren maar ff gebeld met hd en ze zouden dat nog wel ff doen .. nou mooi niet dus zal wel na het weekend worden .
Wat ik bedoel is dat wel het nadeel (ci met film1) meteen doorvoeren en dus uitschakelen maar niet het voordeel (dubbele snelheid plus bellen onbeperkt) inschakelen terwijl ze toch met wijzigingen bezig zijn .
