- Berichten
- 89
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Hoi,
Lang geleden heb ik wel eens iets gehoord over het plotseling verdwijnen van [email protected]. Oorzaak was destijds geloof ik één verkeerd klikje op de beheerpagina of iets dergelijks waardoor het [email protected] werd. Hierdoor ben ik een beetje bang geworden dat mijn [email protected] ook verdwijnt zodra ik mijn huidige abonnement (FreeTime, Power, Royaal met DVR) wil omzetten (naar het nieuwe XL met Fiber Power Internet 60).
Een tijdje geleden dacht ik ook al aan overstappen naar een Op Maat Pakket. Destijds heb ik de helpdesk gebeld met de vraag of mijn [email protected] dan wel behouden zou blijven. Toen verzekerde de helpdeskmedewerker me van wel. Maar zij zei ook dat ik die maand nog een abonneescan zou krijgen die ik volgens mij nooit heb gekregen, maar waarvan het mij ook duidelijk werd dat het gewoon om bestaande aanbiedingen ging.
Zojuist heb ik dezelfde vraag (een paar maanden later) weer gesteld aan een helpdeskmedewerker en je raadt het al: deze verzekerde mij er juist van dat het WEL zou veranderen naar [email protected]!
Heeft iemand hier er ervaring mee of weet iemand welke van de twee medewerkers gelijk had? Misschien een webcare medewerker?
Wellicht heb ik ergens nog niet aan gedacht en heeft iemand nog andere tips rond deze overstap? Ik ga er even vanuit dat mijn maandelijkse bedrag van EUR 62,30 naar EUR 60 gaat, waarbij mijn internetsnelheid sterk verbetert, mijn 'royale' zenderpakket 'starter' wordt en mijn bellen (telefoon doet het toch al een hele tijd niet) van onbeperkt naar standaard.
Alvast bedankt,
Casa
Lang geleden heb ik wel eens iets gehoord over het plotseling verdwijnen van [email protected]. Oorzaak was destijds geloof ik één verkeerd klikje op de beheerpagina of iets dergelijks waardoor het [email protected] werd. Hierdoor ben ik een beetje bang geworden dat mijn [email protected] ook verdwijnt zodra ik mijn huidige abonnement (FreeTime, Power, Royaal met DVR) wil omzetten (naar het nieuwe XL met Fiber Power Internet 60).
Een tijdje geleden dacht ik ook al aan overstappen naar een Op Maat Pakket. Destijds heb ik de helpdesk gebeld met de vraag of mijn [email protected] dan wel behouden zou blijven. Toen verzekerde de helpdeskmedewerker me van wel. Maar zij zei ook dat ik die maand nog een abonneescan zou krijgen die ik volgens mij nooit heb gekregen, maar waarvan het mij ook duidelijk werd dat het gewoon om bestaande aanbiedingen ging.
Zojuist heb ik dezelfde vraag (een paar maanden later) weer gesteld aan een helpdeskmedewerker en je raadt het al: deze verzekerde mij er juist van dat het WEL zou veranderen naar [email protected]!
Heeft iemand hier er ervaring mee of weet iemand welke van de twee medewerkers gelijk had? Misschien een webcare medewerker?
Wellicht heb ik ergens nog niet aan gedacht en heeft iemand nog andere tips rond deze overstap? Ik ga er even vanuit dat mijn maandelijkse bedrag van EUR 62,30 naar EUR 60 gaat, waarbij mijn internetsnelheid sterk verbetert, mijn 'royale' zenderpakket 'starter' wordt en mijn bellen (telefoon doet het toch al een hele tijd niet) van onbeperkt naar standaard.
Alvast bedankt,
Casa


