• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

abbonnements vormwijzinging

  • Onderwerp starter Onderwerp starter maartendijkhuis
  • Startdatum Startdatum
M

maartendijkhuis

Ik had een vraag en hopenlijk hebben jullie een oplossing.

Op dit moment heeft mijn vader ~chello easy internet~ en ~chello basis bellen~ prijs 23.40 + 9.95 = 33.35 hier gaat 5 euro korting vanaf en zijn maandprijs wordt dan 28.35.

Nu wordt ditzelfde pakket aangeboden voor 19.95 (totaalpakket), fantastisch dus.

Ik bellen en wat blijkt doordat mijn vader al hetzelfde pakket heeft kan zijn abbonnements vorm niet veranderen en zal hij de duurdere maandprijs moeten blijven betalen.(dit na is drie keer bevestigd, we zijn steeds netjes hierover opgebeldt en ze hadden nog geen oplossing hiervoor)

Opzeggen hebben we geen zijn in vooral omdat chello gewoon goed werkt.
 
Dan zou ik overstappen naar power + anytime, je betaald dan 29.95 per maand maar hebt daarvoor dan veel sneller internet. Eventueel kun je dan over 3 maanden alsnog downgraden naar het door jou gewenste pakket van 19.95 en betaal je vanaf dan dus een stuk minder.
 
ikke222 zei:
Dan zou ik overstappen naar power + anytime, je betaald dan 29.95 per maand maar hebt daarvoor dan veel sneller internet. Eventueel kun je dan over 3 maanden alsnog downgraden naar het door jou gewenste pakket van 19.95 en betaal je vanaf dan dus een stuk minder.

internet Power van € 39,95 naar € 40,75 € 40,75
 
De actie van het pakket UPC power + anytime voor € 29,95 is al een paar maanden afgelopen.
Dat pakket kost nu € 34,95
Bron: https://www.upc.nl/totaalpakketten/power_anytime/
 
Hij kan zelfs overstappen naar internet + Bellen Basis voor € 19,95. Dat kan gewoon geregeld worden hoor. :) Hij gaat dan wel weer een jaarabo aan. Had hiervoor voor een kennis ook gebeld met de verkoopafdeling.

P.S.: Niet luisteren naar Intel ;D
 
Johnny54 zei:
De actie van het pakket UPC power + anytime voor € 29,95 is al een paar maanden afgelopen.
Dat pakket kost nu € 34,95
Bron: https://www.upc.nl/totaalpakketten/power_anytime/

Je hebt gelijk, ik had daar even niet aan gedacht. De rest van mijn verhaal blijft natuurlijk wel overeind.

Ik vind het overigens ook vreemd dat je niet meteen overgezet kunt worden naar het pakket UPC internet + bellen basis voor 19.95 per maand.
 
De truuk is hier gewoon het spelletje meespelen, eerst upgraden of downgraden en daarna pakket kiezen wat je wilt. meer werk voor hun, maar het zijn hun spelregels, boeie.. suc6 iig.
 
maartendijkhuis zei:
Op dit moment heeft mijn vader ~chello easy internet~ en ~chello basis bellen~ prijs 23.40 + 9.95 = 33.35 hier gaat 5 euro korting vanaf en zijn maandprijs wordt dan 28.35.
Dit betekent dat er al een pakket easy + freetime (+ pakketkorting) is.
Volgens UPC kun je niet overstappen van het pakket easy + freetime naar pakket easy + freetime.
Dat er tussen die 2 pakketten een prijsverschil zit kijken ze niet naar, alleen naar de diensten.

Ik denk dat de voorgestelde upgrade naar Power + anytime en na 3 maanden een downgrade naar easy + freetime een goede optie is.
Er wordt dan 3 keer € 6,60 meer betaald dan nu en daarna € 8,40 per maand minder dan nu. Die € 19,80 is dan snel terug verdient.
Wordt er veel overdag gebelt, buiten de Freetime uren, dan kan het duurdere pakket met Anytime zelfs wel eens voordeliger zijn. Zeker met de per 1 jan 2008 fors gestegen gesprekskosten
Kwestie van de oude facturen erbij pakken en aan het rekenen slaan.
 
De kans dat het fout gaat en je een duurder abonnement krijgt is echter groot (herhaaldelijk gebeurt bij mij) en dan zit je vast aan een duurder abonnement, correcties op het abonnement worden niet via de telefoon behandeld.

Misschien toch beter eerst opzeggen en dan kijken wat er tegen die tijd het goedkoopste is.
 
Terug
Bovenaan