T
theRob
Ik heb alles-in-1 Power abonnement, echter ben ik ontevreden over de horizon box, opnames mislukken enz dat ik liever de series via newsgroups of straks via Netflix wil kijken.
Is het ook mogelijk een abbo te nemen zonder horizonbox?
Is het ook mogelijk een abbo te nemen zonder horizonbox?
