• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Abbo op film 1 etc.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter dick50
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

dick50

Ik wil wel een extra abbo op de filmkanalen nemen.Krijg alleen niet duidelijk of ik dit ook per maand kan opzeggen dus bijv na 3 maanden film kanalen opzeggen en de rest van mijn abbo niet. De helkpdesk reageert niet op deze vraag. En hoe ik dan moet afmelden weet ik ook niet want de helpdesk reageert niet. Misschien weet iemand hier het goede antwoord.
 
ALLE producten van Ziggo zijn afzonderlijk van elkaar opzegbaar. Dus je kunt 3 maanden film 1 kijken en het daarna weer opzeggen.

Enige uitzondering is dat je altijd Radio en Televisie (Z1) moet hebben, die kun je dus niet los opzeggen.

Je kunt per telefoon of antwoordkaart bestellen en opzeggen gaat per brief, per formulier op de website of telefonisch.

suc6
 
Dank je wel. Heel prettig dit werkende forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan