D
dick50
Ik wil wel een extra abbo op de filmkanalen nemen.Krijg alleen niet duidelijk of ik dit ook per maand kan opzeggen dus bijv na 3 maanden film kanalen opzeggen en de rest van mijn abbo niet. De helkpdesk reageert niet op deze vraag. En hoe ik dan moet afmelden weet ik ook niet want de helpdesk reageert niet. Misschien weet iemand hier het goede antwoord.