Aanvragen Ziggo

  • Onderwerp starter salomotive
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

salomotive

Aanvragen aansluiting Ziggo

Goedendag,

Na het invullen van de postcodecheck kwam er uit dat er geen mogelijkheid is om Ziggo aan te vragen met mijn postcode, met als aanvulling:
Op het adres dat u heeft ingevoerd, zijn de producten van Ziggo helaas niet beschikbaar. Als uw postcode buiten het gebied van Ziggo valt, vraag dan het kabelbedrijf in uw eigen regio naar de mogelijkheden. Kijk op Overdekabel.nl als u wilt weten bij welk kabelbedrijf u moet zijn.

Op Overdekabel.nl stond dan weer dat Ziggo het enige kabelbedrijf op de cijfers van mijn postcode is. Ik zou graag willen weten hoe ik voor een kabelaansluiting in mijn woning kan zorgen. Even ter verduidelijking van mijn situatie:



Ik woon bij de rood aangegeven woning op plaatje 1 (hier ligt mijn achtertuin enzit al een gat in de muur voor het ontvangen van Canal Digitaal), op plaatje 2 ziet u wat ik zie als ik de andere kant op kijk, een huis aan dezelfde laan dat wel Ziggo (en ook glasvezel etc. van andere aanbieders) kan ontvangen, op nog geen 20 meter afstand.

Hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat de kabel vanaf plaatje 2 die luttele 20 meter wordt doorgetrokken naar mijn achterdeur, waar nu al een gat in de muur zit en zo aangesloten kan worden?

Bij voorbaat dank
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie dat plaatje ook niet. Terwijl de link wel netjes tussen tags staat. Dus de link uit bovenstaand plaatje gehaald:

[s]https://s10.postimg.org/e8gw2wjuf/huis.png[/s]

Off topic: Ik zie hier vaker van die niet werkende plaatjes. Het is een 'png' formaat en die kan ik zelf ook altijd inplakken. [s]Weet iemand waarom de link in dat plaatje niet werkt?[/s]

Edit: de link was niet goed, hij wijst naar een pagina en niet naar een plaatje. Het is verwarrend omdat die pagina ook op '.png' eindigd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goedendag,

Na het invullen van de postcodecheck kwam er uit dat er geen mogelijkheid is om Ziggo aan te vragen met mijn postcode, met als aanvulling:


Op Overdekabel.nl stond dan weer dat Ziggo het enige kabelbedrijf op de cijfers van mijn postcode is. Ik zou graag willen weten hoe ik voor een kabelaansluiting in mijn woning kan zorgen. Even ter verduidelijking van mijn situatie:

huis.png


Ik woon bij de rood aangegeven woning op plaatje 1 (hier ligt mijn achtertuin enzit al een gat in de muur voor het ontvangen van Canal Digitaal), op plaatje 2 ziet u wat ik zie als ik de andere kant op kijk, een huis aan dezelfde laan dat wel Ziggo (en ook glasvezel etc. van andere aanbieders) kan ontvangen, op nog geen 20 meter afstand.

Hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat de kabel vanaf plaatje 2 die luttele 20 meter wordt doorgetrokken naar mijn achterdeur, waar nu al een gat in de muur zit en zo aangesloten kan worden?

Bij voorbaat dank

Ik denk dat je maar een mogelijkheid hebt, en dat is Ziggo Bellen.
 
Dat is toch geen vakantiewoning? Ziet er zeer idyllisch uit eerlijk gezegd.
 
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb indirect (via een behulpzaam forumlid hier) contact met de afdeling aansluitingen en ben hiermee bezig. Ik woon niet in een vakantiewoning, doch kan ik niet ontkennen dat mijn achtertuin (en het uitzicht) er wat idyllisch uitziet.
 
Misschien mag je zelf de sleuf graven, dat scheelt weer kosten. Wijlen mijn schoonvader was destijds werkzaak bij een voorganger van Ziggo en Enexis: Recai en Regas. BIj Regas was het in de jaren 60 toen mogelijk dat men gezamelijk (boermarke? ) een sleuf groef voor de nog aan te leggen gasleiding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan