Hoi,
Ik ben sinds gisteren overgestapt van chello classic, naar chello power met digitaal bellen via free time met extra optie any time.
Ik had eerst een motorola surfboard 5100. maar sinds gisteren heb ik een nieuw modem gekregen.
Namelijk een Arris.
Moet zeggen dat ik vrij weinig snelheid verschil heb ten op zichte van chello classic.
Oke, het downloaden gaat iets langzamer, maar daarvoor in de plaats gaat het uploaden veel sneller.
Dus had dit veel eerder moeten doen.
Wat betreft het bellen, werkt perfect, gewoon goed.
Ik heb alleen wel voor 5 euro in de maand extra any time genomen, bel dus helemaal gratis naar alle vaste nummers, uitgezonderd 06 en 0900 nummers, hiervoor moet je wel het geldende bel tarief betalen.
Maar als je any time neemt bovenop free time, zijn alle opties verder gratis.
Je krijgt een vrij makkelijke handleiding, en binnen een paar minuten is alles opgezet om te kunnen internetten en bellen.
Het is echt een volledig en compleet produkt, en alle denkbare kabels zijn in het pakket bijgevoegd.
Er zit zelfs een splitter in, in mijn geval had ik die al, omdat ik ook digitale tv heb.
Heb nu zelfs een aantal zaken dubbel, zoals 15 meter extra utp kabel.
Er zitten zelfs plugjes en schroefjes in het pakket, mocht je de nieuwe modem aan de muur willen
ophangen.
Dus ik heb er tot op heden zeker geen spijt van, en ik zou adviseren om dit uiterst complete pakket ook aan te schaffen.
Wat betreft
Is dat moeilijk te installeren, ik ben geen 18 jaar meer.
Het is echt uiterst simpel om het te installeren, alleen sluit eerst internet aan, en activeer dit, alvorens telefonie te activeren.
Staat trouwens ook in de handleiding, en dit schijnt de beste methode te zijn om het te activeren.
Je krijgt met de nieuwe modem namelijk ook een nieuw mac adres, en middels het activeren van internet word dit geregistreerd bij upc.
Zodat gelijktijdig telefonie geactiveerd word.
In mij geval was upc vergeten om mij mijn tijdelijke nummer voor telefonie door te geven, maar middels 174 te bellen met je toestel, krijg je van een computer je tijdelijke telefoonnummer te horen.
Greetz,
Monkey07