• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Aantal zenders doen het niet.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter pauzemenu
  • Startdatum Startdatum
P

pauzemenu

Hallo,

Ik ben sinds deze week een nieuwe klant van UPC en heb het UPC royaal pakket aangeschaf, na wat problemen heb ik gelukkig sinds vandaag de tv zenders.

Wat blijkt nu het probleem te zijn dat een aantal zenders die ik wel hoor te hebben het niet doen, dit zijn oa ned 1,2,3 ned 5, veronica, cartoon network en nog een aantal andere zenders die wel in het pakket horen te zitten.

Als ik op deze zenders ga kijken dan krijg ik de volgende melding: Signaalverlies er lijkt geen singaal te zijn. Controleer of alle kabels juist zijn aangesloten aan de achterkant van de UPC Mediabox.

Ik heb alle kabels nagekeken en alles zit er in zoals het uitgelegd wordt in de beschrijving, ook heb ik gekeken of ik de juiste kabels heb gekocht en ook dit klopt.
Zou iemand mijn veder kunnen helpen mischien?


Mvg
 
Zit je verbonden met een eventuele splitter?

Kan je de Mediabox even direct aansluiten op je wandcontactdoos?
(zonder splitter ertussen)
 
Ik heb geen splitter er tussen zitten.
Ik heb 1 coax kabel van de tv naar de media box, en 1 coax kabel van de mediabox naar mijn wandcontactdoos. En heb uiteraard natuurlijk de scart kabel van de tv naar de mediabox gekoppeld.
 
pauzemenu zei:
Ik heb geen splitter er tussen zitten.
Ik heb 1 coax kabel van de tv naar de media box, en 1 coax kabel van de mediabox naar mijn wandcontactdoos. En heb uiteraard natuurlijk de scart kabel van de tv naar de mediabox gekoppeld.
Kanaal 999 geeft die alles goed? (ALLES OP GROEN)
 
Als ik naar kanaal 999 ga dan zie ik een testbeeld en zie alle kleuren daar.
 
pauzemenu zei:
Als ik naar kanaal 999 ga dan zie ik een testbeeld en zie alle kleuren daar.


Druk dan op de rode knop op je AB,de box gaat dan testen of de verbinding goed is en als dat ook zo is dan is alles groen.
Zoniet dan kun je zien wat voor probleem er is.
 
In de omgeving van Rotterdam zijn ook nog veel oude wand contactdozen in gebruik die niet alle frequenties juist weergeven en dan treed dit verschijnsel ook op.
In dit geval kun je het beste contact opnemen met UPC voor een nieuwe WCD.
De oude eneco dozen bv zijn niet zo geschikt voor DTV en on demand.
 
Het blijkt dus zo te zijn dat ik een probleem heb met de bekabeling of aansluiting in huis.

Kabelmodem staat fout achter.
Mediabox staat fout achter.
IP-connectiviteit staat fout achter met foutcode 3.
 
Terug
Bovenaan