• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

aansluitpunt verplaatsen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Oele
  • Startdatum Startdatum
O

Oele

Een vraag.
Binnenkort ben ik van plan om het huis flink te verbouwen. Nu heb ik nog het aansluitpunt van de kabel in de woonkamer zitten, maar graag zou ik hebben dat dit verplaatst wordt naar de meterkast. Is dit mogelijk en is UPC daarvoor verantwoordelijk en kan ik die dus bellen om te kijken wat me dat gaat kosten? Weet iemand dit of heeft iemand er ervaring mee?
 
Dat is inderdaad wel de officiele weg. UPC is tot en met het AOP (aansluitpunt) de verantwoordelijke. Als jij daar zelf mee gaat klussen en er zouden problemen komen waaraan een monteur te pas moet komen, dan kan UPC jou verantwoordelijk houden aangezien je aan "hun" AOP hebt geklust.

Het kan omslachtig zijn, maar hetgeen jijzelf al voorstelt is wel de enige correcte wijze om dit te regelen.

Alvast succes met je verbouwing!
 
Terug
Bovenaan