• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Aansluitingen v.DVDrec.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter GezLor
  • Startdatum Startdatum
G

GezLor

Wij hebben een paar dagen nu de omgeruilde zwarte HD-DVR royaal.
Op de grijze kon je tijdens opname zien via een rood signaal dat de opname bezig was, nu niet meer. Er is nu een constant rood led aan het branden.

Mijn DVD-recorder was via de UPC-box en de TV aangesloten, en via een G-link (kabeltje over de Box) voor de juiste kanalen.
Die mogelijkheid bestaat niet meer met deze HD-DVR-box, hoe maak ik nu de juiste aansluiting voor de DVD-recorder?... Graag je advies!!....
 
Op de Cisco HD-DVR brandt er ook een lichtje wanneer er iets wordt opgenomen. Het is wel zeer klein, zonder mijn bril/lenzen zie ik het niet eens. Het vindt zich onder het display.
 
Bedankt voor de reactie,ik zal er voor gaan zitten tijdens opnemen:-)

Ok.,omdat ik geen gebruik meer kan maken met de aansl.DVD-rec.aan de nwe. zwarte box, heb ik een scart-kabel naar de smart aansl.TV geplaatst + een zwarte coax-kabel naar uit-TV en in-recorder
Nu zie ik alleen bij TV-guide 3 ned.kanalen dus geen andere zoals RTL/SBS etc.

Een geplaatste DVD schijf werkt prima. Is deze aansluiting nog te verbeteren?

Gr.v.Gees
 
Wie kan mij helpen om een juiste aansluiting te maken van de DVD recorder naar de TV.

Ik heb deze aangesloten zoals boven(start) beschreven, maar er komt geen kanaal/zender te voorschijn om te programmeren. Wat gaat er fout??..... :P
 
Terug
Bovenaan