G
GezLor
Wij hebben een paar dagen nu de omgeruilde zwarte HD-DVR royaal.
Op de grijze kon je tijdens opname zien via een rood signaal dat de opname bezig was, nu niet meer. Er is nu een constant rood led aan het branden.
Mijn DVD-recorder was via de UPC-box en de TV aangesloten, en via een G-link (kabeltje over de Box) voor de juiste kanalen.
Die mogelijkheid bestaat niet meer met deze HD-DVR-box, hoe maak ik nu de juiste aansluiting voor de DVD-recorder?... Graag je advies!!....
Op de grijze kon je tijdens opname zien via een rood signaal dat de opname bezig was, nu niet meer. Er is nu een constant rood led aan het branden.
Mijn DVD-recorder was via de UPC-box en de TV aangesloten, en via een G-link (kabeltje over de Box) voor de juiste kanalen.
Die mogelijkheid bestaat niet meer met deze HD-DVR-box, hoe maak ik nu de juiste aansluiting voor de DVD-recorder?... Graag je advies!!....
