• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Aansluiting stereoset icm HD box Cisco?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter asserboy
  • Startdatum Startdatum
A

asserboy

Ik had mijn mediabox via de scart aan de stereoset gekoppeld.
Op de HD box zit nu alleen een scart voor aansluitiong tv.
Hoe moet ik mijn stereo aan de HD Box aansluiten en is er misschien een aansluitschema beschikbaar?
Alvast bedankt voor een reactie!
 
asserboy zei:
Ik had mijn mediabox via de scart aan de stereoset gekoppeld.
Op de HD box zit nu alleen een scart voor aansluitiong tv.
Hoe moet ik mijn stereo aan de HD Box aansluiten en is er misschien een aansluitschema beschikbaar?
Als je een TV hebt met HDMI-ingang(en) dan sluit je de HD-Box natuurlijk op je TV aan met een HDMI-kabel. Die scart heb je voor je TV niet meer nodig.
Dan heb je de scart weer beschikbaar voor je stereo...
 
En dat kan gewoon, deze is dan niet alleen voor tv beschikbaar?
 
asserboy zei:
En dat kan gewoon, deze is dan niet alleen voor tv beschikbaar?
Die scart uitgang op de HD-box heb je niet meer nodig om je TV op aan te sluiten.
Je hebt nu HD dus ik neem aan dat je ook in HD-kwaliteit wil kijken..?
Aangezien scart alleen digitaal is heb je die niet nodig voor je TV nu.
Dan heb je alleen de HDMI-aansluiting nodig, deze zorgt voor beeld en geluid op je TV.

Of begrijp ik iets niet..?
 
volgens mij heb je helemaal gelijk en is dit een goede oplossing.
Ik wist niet of ik de scart dan voor de stereo kon gebruiken, en dat kan dus dus.
bedankt.
 
asserboy zei:
volgens mij heb je helemaal gelijk en is dit een goede oplossing.
Ik wist niet of ik de scart dan voor de stereo kon gebruiken, en dat kan dus dus.
bedankt.
Voor zover ik het uit je vraag kan opmaken: ja dus... ;)

Gr en suc6
 
Devil-Strike.net zei:
Volgens mij werkt dat juist niet als hdmi aangesloten is werkt de scart uitgang niet.
Zou zo maar kunnen... ;)
Mijn antwoord is net zo incompleet als de vraag, er worden verder geen gegevens verstrekt over andere apparatuur, hoe deze is aangesloten e.d.
 
Als de HDMI aangesloten is geeft de scart geen beeld, ofdat er dan nog wel audio op de scartuitgang aanwezig is kan je even uitproberen.
Je kan ook vanuit de TV de stereo aansluiten, alleen moet je dan meestal wel een scart aansluiting selecteren als uitgang.

suc6
 
De Cisco heeft2 tulp uitgangen voor audio achter op de box . Zo heb ik mijn stereo ook aangesloten. Beeld gaat over HDMI.
 
Terug
Bovenaan