A
asserboy
Ik had mijn mediabox via de scart aan de stereoset gekoppeld.
Op de HD box zit nu alleen een scart voor aansluitiong tv.
Hoe moet ik mijn stereo aan de HD Box aansluiten en is er misschien een aansluitschema beschikbaar?
Alvast bedankt voor een reactie!
Op de HD box zit nu alleen een scart voor aansluitiong tv.
Hoe moet ik mijn stereo aan de HD Box aansluiten en is er misschien een aansluitschema beschikbaar?
Alvast bedankt voor een reactie!
