D
Dennis1982m
Beste mensen,
Sinds gisteren ook digitaal tv bezitter.
Ik ben op een probleem gestuit bij het aansluiten van mijn upc mediabox (pace dcr711) op mijn tv in combinatie met dvdrecorder (philips)
Nu heeft mijn tv 2 scart aansluitingen, mijn dvdrecorder ook 2 en de upc mediabox maar 1.
Maar ik krijg op geen mogelijkheid (alles) draaiend.
Ik heb uiteraard gezocht op dit fijne forum en zag bij dit topic (https://ziggoforum.nl/topics/28370/) een uitleg over een aansluiting, maar daar staat het volgende:
Nu heeft mijn tv geen hdmi aansluiting (redelijk oude tv).
Iemand nog een oplossing
Alvast bedankt!
Sinds gisteren ook digitaal tv bezitter.
Ik ben op een probleem gestuit bij het aansluiten van mijn upc mediabox (pace dcr711) op mijn tv in combinatie met dvdrecorder (philips)
Nu heeft mijn tv 2 scart aansluitingen, mijn dvdrecorder ook 2 en de upc mediabox maar 1.
Maar ik krijg op geen mogelijkheid (alles) draaiend.
Ik heb uiteraard gezocht op dit fijne forum en zag bij dit topic (https://ziggoforum.nl/topics/28370/) een uitleg over een aansluiting, maar daar staat het volgende:
Je moet de dvddrecorder via hdmikabel aansluiten op de tv.
Je moet de mediabox via scartkabel aansluiten op de tv.
Je moet de video uit van de mediabox met scartkabel aansluiten op de ingang van de dvd recorder.
Nu heeft mijn tv geen hdmi aansluiting (redelijk oude tv).
Iemand nog een oplossing

Alvast bedankt!
Laatst bewerkt door een moderator:
