P
PlayerGood
Beste medeforummers,
Ik zit er heftig over na te denken om de overstap naar Ziggo te maken (nu digitenne). Mijn enige zorg is dat mijn hoofdontvanger voor televisie in de woonkamer hangt (1-gats doos met twist&lock en signaalverdeler). Nu moet ik kennelijk een extra breedbandversterker plaatsen in de buurt van de hoofdontvanger, welke erg in het zicht hangt. Ik krijg dan te maken met 3 extra kabels.
Of ben ik nu zodanig in de war dat mijn hoofdaansluiting wel in mijn meterkast staat, aangezien mijn huidige modem daar ook is aangesloten? :confused: Ik snap 'm effe niet meer.... :?
En heb ik überhaupt een extra breedbandversterker nodig als ik niet perse Interactieve TV wil hebben?
Ik zit er heftig over na te denken om de overstap naar Ziggo te maken (nu digitenne). Mijn enige zorg is dat mijn hoofdontvanger voor televisie in de woonkamer hangt (1-gats doos met twist&lock en signaalverdeler). Nu moet ik kennelijk een extra breedbandversterker plaatsen in de buurt van de hoofdontvanger, welke erg in het zicht hangt. Ik krijg dan te maken met 3 extra kabels.
- Van hoofdafsluiting naar de breedbandversterker
- Van de breedbandversterker naar de TV
- De breedbandversterker die moet worden aangeloten op het netstroom
Of ben ik nu zodanig in de war dat mijn hoofdaansluiting wel in mijn meterkast staat, aangezien mijn huidige modem daar ook is aangesloten? :confused: Ik snap 'm effe niet meer.... :?
En heb ik überhaupt een extra breedbandversterker nodig als ik niet perse Interactieve TV wil hebben?
Laatst bewerkt door een moderator: