A
asserboy
Ik heb op onze slaapkamer nu ook een HD mediabox, warbij de coax kabel via zolder loopt.
Soms werkt Vod wel maar meestal niet.
Zit er aan te denken om een versterker aan te schaffen en die te installeren.
Ik ben niet zo heel technisch, maar is er misschien een goede handleiding om zo'n versterker in de meterkast te installeren.
Er zit al aardig wat materiaal in de meterkast, dus weet ik eigenlijk niet zo goed waar ik moet beginnen.
Soms werkt Vod wel maar meestal niet.
Zit er aan te denken om een versterker aan te schaffen en die te installeren.
Ik ben niet zo heel technisch, maar is er misschien een goede handleiding om zo'n versterker in de meterkast te installeren.
Er zit al aardig wat materiaal in de meterkast, dus weet ik eigenlijk niet zo goed waar ik moet beginnen.
