M
Moetje5
Beste mensen,
Ik ben een leek wat technische zaken betreft.
Nu heb ik mijn upc aan sluiting in de meterkast staan. Ik probeer nu al een week de aansluiting die ik nog van de kpn heb erop te krijgen.
Alles gehaald. Tang,splitter en de klipjes waar de draadjes in moeten. Rood en blauw draadje al geprobeerd. Alle draadjes al geprobeerd, maar niets werkt.
Wie helpt mij
??
Kan het misschien met een kroonsteentje ?
Ik ben een leek wat technische zaken betreft.
Nu heb ik mijn upc aan sluiting in de meterkast staan. Ik probeer nu al een week de aansluiting die ik nog van de kpn heb erop te krijgen.
Alles gehaald. Tang,splitter en de klipjes waar de draadjes in moeten. Rood en blauw draadje al geprobeerd. Alle draadjes al geprobeerd, maar niets werkt.
Wie helpt mij

??Kan het misschien met een kroonsteentje ?