T
toet007
ben pas verhuist naar nieuwbouw en heb sinds gister het alles in 1 pakket ontvangen van Ziggo, digi tv geinstaleert . . . .fluitje van een cent.Internet daarin tegen aangesloten maar het modem blijft knipperen, stroom erop en eraf niets helpt (geen router erop), heb van mijn oude huis het witte siemens internet kastje (wit kastje met coax internet kabel en op het kastje tv en radio input, en een kabel met stalen plug die je in je tv casema muur plaat moet pluggen) en deze ingeplugt zoals thuis in de tv input. . . . .modem blijft knipperen . . . .wat nu . . . .ziggo is telefonisch niet bereikbaar.Kan het zo zijn dat ze het internet contract nog niet actief hebben gemaakt.
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95/21.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95/21.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
Laatst bewerkt door een moderator: