Wij gaan van een koelkast TV naar een flatscreen. Maar nu hebben we wat vragen over de aansluitingen.
We hebben een versterker voor de surround, een mediaspeler, blueray speler en een xbox die aangesloten moeten worden, maar dit kan allemaal via hdmi naar de versterker (toch?)
En dan een hdmi-arc van versterker naar de TV.
Maar.. onze upcbox heeft alleen maar scartaansluiting, geen hdmi. Dus deze moeten we dan via scart aansluiten op de TV. Moet hier nog iets anders bij aangesloten worden voor geluid via TV en versterker?
We hebben een versterker voor de surround, een mediaspeler, blueray speler en een xbox die aangesloten moeten worden, maar dit kan allemaal via hdmi naar de versterker (toch?)
En dan een hdmi-arc van versterker naar de TV.
Maar.. onze upcbox heeft alleen maar scartaansluiting, geen hdmi. Dus deze moeten we dan via scart aansluiten op de TV. Moet hier nog iets anders bij aangesloten worden voor geluid via TV en versterker?