Het geluid kan ook aangesloten worden op de scart-uitgang B (de onderste) met behulp van een verloopkabel (scart-tulp). Het blijft dan wel analoog, maar wordt al veel breder door de aangesloten boxen; bij mij vier.
Op uitgang A (de bovenste) is de externe uitgang van de dvd-recorder aangesloten die verder doorgelinkt is naar de TV. De DVD-recorder heeft 2 scartaansluitingen (extern en daarna tv). Het werkt prima en bij Ziggo kennen ze deze oplossing niet. Ik ben er achter gekomen door te informeren bij andere infocenters. Die weten meestal meer als die zgn. helpdesk van Ziggo.
Die weten alleen maar die oplossingen die op een blaadje voor hun neus staan.